Zestaw naprawczy silnika, S312,5 - pierścieniowy, tuleja fi - 102 mm, tłok Złotecki, C-330 42030000 Prima

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 6.15kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-097
  • Nr handlowy: 42030000, 50006702
  • Kod EAN: 5906872152210
  • Drukuj
308,00 zł 250,41 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Marka PRIMA jest znana na polskim rynku jako producent pierścieni tłokowych. Firma powstała w 1945 roku w Łodzi, a od 1951 roku, jako przedsiębiorstwo państwowe o nazwie Zakłady Sprzętu Terenowego Łódź - Radogoszcz, produkuje pierścienie.

PRIMA na przestrzeni lat produkowała pierścienie do ciągników ZETOR i URSUS, silników LEYLAND oraz samochodów FIAT.

Fabryka PRIMA jest głównym producentem pierścieni tłokowych w Polsce i jednym z wiodących producentów w Europie Środkowej.
Opis produktu

Opis produktu

Zestaw naprawczy silnika S-312/S-312.5 z tuleją Q-102 mm, tłokiem Złotecki i kompletem pierścieni do regeneracji cylindra i układu tłokowo-korbowego; pasuje do Ursus C-330

OPIS PRODUKTU
Zestaw naprawczy silnika zawiera tuleję cylindrową, tłok, sworzeń, pierścienie i zabezpieczenia, umożliwiając kompleksową regenerację jednostki S-312/S-312.5. Tuleja Q-102 mm zapewnia właściwe spasowanie z tłokiem, a elementy wykonane są z wysokiej jakości materiałów, gwarantujących trwałość, szczelność kompresji i poprawną pracę silnika po remoncie.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Typ: zestaw naprawczy cylindrowo-tłokowy
Tuleja: Q-102 mm, stal stopowa, honowana
Tłok: Złotecki, aluminium utwardzane
Pierścienie: komplet olejowy, zgarniający i kompresyjne
Sworzeń: stal utwardzana
Zastosowanie: remont układu cylindra i tłoka silnika S-312/S-312.5
Opakowanie: 1 cylinder (komplet na 1 tłok)

NUMERY KATALOGOWE:
42030000, 938657,

ZASTOSOWANIE, PASUJE DO
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312.5, 2 cylindry

ZALETY PRODUKTU
– wysoka odporność tulei na zużycie dzięki honowaniu
– tłok Złotecki zapewnia idealne spasowanie i trwałość
– pierścienie o wysokiej elastyczności zapewniają dobrą kompresję
– kompletny zestaw ułatwia pełną regenerację jednostki
– zgodność wymiarowa gwarantuje prawidłową pracę układu tłokowo-korbowego

PORADA SERWISOWA
Przed montażem należy oczyścić gniazdo tulei i wykonać kontrolę wysokości wystawania tulei ponad blokiem. Zaleca się montaż pierścieni tłokowych odpowiednimi szczelinami oraz smarowanie olejem silnikowym przed instalacją. Po remoncie konieczna jest kontrola luzów zaworowych i docieranie silnika.

OBJAWY USZKODZENIA LUB ZUŻYCIA
– spadek kompresji i trudności z rozruchem
– zwiększone zużycie oleju i dymienie na niebiesko
– stuki w silniku, szczególnie przy obciążeniu
– przedmuchy spalin do skrzyni korbowej
– widoczne rysy lub nadmierne zużycie tulei i tłoka

SKUTKI ZANIEDBANIA WYMIANY
– poważne uszkodzenie silnika wskutek zatarcia
– wzrost spalania i utrata mocy
– przegrzewanie silnika oraz uszkodzenia tłoka
– kosztowna regeneracja wału i bloku silnika
– ryzyko unieruchomienia ciągnika w pracy

Dane techniczne

Dane techniczne

Producent: Prima
Zamienniki
POLECANE