• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.429kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-176
  • Nr handlowy: 50002430
  • Kod EAN: 5906872014945
  • Drukuj
35,00 zł 28,46 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Zazębiacz wału korbowego, stalowy hartowany, element rozruchu współpracujący z odprężnikiem i kołem zamachowym w silniku S-312C; pasuje do Ursus C-330/C-330M

Opis produktu
Zazębiacz wału korbowego stosowany w silniku S-312C w ciągnikach Ursus C-330 i C-330M. Odpowiada za chwilowe zaczepienie wału korbowego podczas ręcznego rozruchu za pomocą korby oraz współpracuje z układem odprężnika ułatwiającym obrót wałem. Wykonany z hartowanej stali, produkt krajowy o wysokiej trwałości i odporności na obciążenia.

Specyfikacja techniczna
– Przeznaczenie: ręczny rozruch silnika S-312C
– Funkcja: zaczepianie wału korbowego przy użyciu korby
– Konstrukcja: trzpień gwintowany z gniazdem zazębiającym
– Materiał: stal hartowana
– Obróbka: skrawanie, hartowanie cieplne
– Montaż: wkręcany w czop wału korbowego

Numery katalogowe:
50002430,

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– Produkt krajowy z hartowanej stali o wysokiej wytrzymałości
– Precyzyjne dopasowanie do wału korbowego
– Pewne zazębianie podczas rozruchu ręcznego
– Wysoka odporność na udary i ścieranie
– Odwzorowanie geometrii oryginału Ursus

Porada serwisowa
Przed montażem warto oczyścić gwint w wale korbowym i nanieść niewielką ilość oleju, aby ułatwić wkręcenie zazębiacza. Po montażu należy upewnić się, że element wysuwa się swobodnie i nie posiada nadmiernych luzów. W przypadku problemów z rozruchem warto skontrolować także stan korby i mechanizmu odprężnika.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– Trudności z zaczepieniem korby
– Ślizganie się lub brak pewnego zazębiania
– Widoczne zniekształcenia lub wytarcia gniazda
– Metaliczne stuki podczas próby rozruchu

Skutki zaniedba

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE