Firma PARADOWSCY AMP powstała w 1945 jako zakład naprawy silników okrętowych w Szczecinie. W ciągu zaledwie kilku lat podstawą działalności firmy stała się specjalistyczna produkcja zaworów do silników spalinowych, a jej siedziba została przeniesiona do Warszawy.
Stały wzrost sprzedaży zaworów i rosnące zainteresowanie klientów produktem wpłynęło na podjęcie przez właścicieli decyzji o otwarciu drugiego zakładu w Kunowie w województwie świętokrzyskim (45 km od Kielc).
PARADOWSCY AMP produkuje ponad 1700 typów zaworów do agregatów, motocykli, silników samochodów osobowych i ciężarowych, na różne rodzaje paliw płynnych i gazowych, lokomotyw, a nawet statków. Produkty wykonane są wyłącznie ze stali zaworowych najwyższej jakości.
Opis produktu
Opis produktu
Zawór wydechowy silnika w komplecie 2 szt., hartowany, do układu rozrządu w głowicy silnika odpowiedzialny za odprowadzanie spalin; pasuje do Ursus C-330
OPIS PRODUKTU Zawór wydechowy odprowadza spaliny z komory spalania i pracuje w wysokiej temperaturze, dlatego wykonany jest ze stali stopowej o zwiększonej odporności cieplnej. Montowany w głowicy silnika, współpracuje z prowadnicą zaworową, sprężyną oraz dźwigienką klawiatury. Precyzyjne wykonanie zapewnia szczelność gniazda i prawidłową pracę silnika.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA Typ: zawór wydechowy silnika Materiał: stal stopowa hartowana Zastosowanie: układ rozrządu, głowica silnika Opakowanie: 2 sztuki Przeznaczenie: zawór wydechowy silnika S-312C
NUMERY KATALOGOWE: 50008480
ZASTOSOWANIE, PASUJE DO ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ZALETY PRODUKTU – wysoka odporność na temperaturę i spaliny – precyzyjna obróbka zapewniająca szczelność gniazda – trwałość w pracy przy dużym obciążeniu cieplnym – zgodność wymiarowa z oryginalnym układem zaworowym – stabilna współpraca z prowadnicą i dźwigienką klawiatury
PORADA SERWISOWA Podczas montażu należy oczyścić gniazda zaworowe i sprawdzić ich szczelność metodą naftową. Po instalacji konieczne jest dotarcie zaworów oraz regulacja luzów zaworowych na zimnym silniku. Warto również skontrolować stan sprężyn i talerzyków zaworowych.
OBJAWY USZKODZENIA LUB ZUŻYCIA – spadek mocy i nierówna praca silnika – strzały w kolektorze wydechowym – nieszczelność gniazda i zbyt mała kompresja – przegrzewanie się zaworów – widoczne wypalenia na talerzu zaworu
SKUTKI ZANIEDBANIA WYMIANY – utrata kompresji i spadek mocy – ryzyko wypalenia gniazda zaworowego – uszkodzenie tłoka lub głowicy – znaczne zwiększenie zużycia paliwa – możliwość poważnej awarii silnika