PRODUKT STANDARD reprezentuje produkty, które zostały zaprojektowane w celu spełnienia podstawowych jakościowo wymagań rynku i specyficznych potrzeb klienta w swoim zakresie przeznaczenia.
Charakteryzują się nienagannym wykonaniem i długą żywotnością co zostało sprawdzone i udowodnione w praktyce.
Opis produktu
Opis produktu
Zawór tłoczący DV24 typu P172040 do pompy wtryskowej P22-29A, element utrzymujący ciśnienie i zapobiegający cofaniu paliwa w układzie wysokiego ciśnienia, przeznaczony do Ursus C-330 – część układu wtryskowego Opis produktu: Zawór tłoczący DV24 odpowiada za utrzymanie właściwego ciśnienia w sekcji pompy wtryskowej oraz zabezpiecza układ przed cofaniem paliwa po zakończeniu wtrysku. Wykonany z wysokowytrzymałej stali, zapewnia stabilną pracę pompy P22-29A w silniku Ursus C-330. Precyzyjne szlifowanie elementów zapewnia powtarzalność dawki i równomierną pracę cylindrów. Specyfikacja techniczna: – Typ zaworu: DV24 – Oznaczenie: P172040 – Zastosowanie: pompa wtryskowa P22-29A – Materiał: stal hartowana precyzyjna – Funkcja: utrzymanie ciśnienia i odcięcie cofającego paliwa – Wersja: produkt Standard
Numery katalogowe: DV24, P172040
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – precyzyjna praca dzięki dokładnemu wykonaniu gniazda i sprężyny – odporność na zużycie i wysokie ciśnienia – pełna zgodność wymiarowa z oryginalnym zaworem DV24 – poprawia równomierność dawki paliwa i kulturę pracy silnika – trwała konstrukcja zapewniająca długą żywotność pompy
Porada serwisowa: Podczas montażu zaworu tłoczącego należy zachować absolutną czystość, aby uniknąć zarysowań gniazda. Po wymianie zaleca się regulację dawki paliwa na stanowisku próbnym. Sprawdzić szczelność sekcji i poprawne ciśnienie wtrysku.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – nierówna praca silnika na wolnych obrotach – spadek mocy i dymienie – cofanie paliwa do przewodów – trudności z uruchamianiem silnika – niestabilne ciśnienie sekcji w pompie
Skutki zaniedbania wymiany: – zaburzenie pracy pompy wtryskowej – nieprawidłowa dawka i niesprawny wtrysk – zwiększone zużycie paliwa i komponentów silnika – ryzyko całkowitego unieruchomienia ciągnika