APARTS swoim klientom oferuje różnego rodzaju produkty z zakresu technicznego zaopatrzenia rolnictwa w szerokim tego słowa znaczeniu.
Reprezentując wyselekcjonowaną sieć fabryk i mniejszych zakładów produkcyjnych z wielu regionów świata, APARTS dał podwaliny obecnej obecności tejże grupy producenckiej na polskim rynku.
APARTS jest polską marką, powstałą na początku 2019 roku w Warszawie, mającą duże doświadczenie w branży, skupiającą pod swoim szyldem następujące działy:
- technikę rolniczą
- technikę motoryzacyjną
- dobra użytkowe i techniczne wyposażenie gospodarstw
Technika rolnicza to obecnie największy dział w grupie APARTS a swoją, obecnie bardzo mocną pozycję w branży zawdzięcza przede wszystkim innowacyjności w kreowaniu jakości swoich produktów - produktów istniejących już na rynku od wielu lat, patrząc wstecz, ale bez wyraźnego stabilnego poziomu jakości i powtarzalności.
Dosięganie najwyższych standardów jakości produktów z uwzględnieniem surowych reguł selekcji zakładów produkcyjnych stało się istotnym motorem wzrostu znaczenia marki APARTS.
Opis produktu
Opis produktu
Wspornik klawiatury rozrządu silnika Ursus C-330, odlew żeliwny z gniazdami pod wałek i dźwigienki zaworowe oraz kanałem smarującym, element mocujący klawiaturę w głowicy silnika S-312C; wersja wzmocniona APARTS
Opis produktu: Wspornik klawiatury do Ursus C-330 odpowiada za stabilne osadzenie i prowadzenie klawiatury zaworowej w silniku S-312C. Wykonany z trwałego odlewu żeliwnego, precyzyjnie obrabiany, zapewnia prawidłowe osiowanie wałka oraz pewne podparcie dźwigienek, co ma kluczowe znaczenie dla poprawnej pracy układu rozrządu.
Zastosowanie, pasuje do: ?? ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ?? Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – wzmocniona konstrukcja żeliwna odporna na pęknięcia – precyzyjne gniazda pod wałek klawiatury – pewne podparcie dźwigienek zaworowych – wysoka trwałość w pracy pod obciążeniem – pełna zgodność wymiarowa z oryginalnym wspornikiem
Porada serwisowa: Przed montażem należy oczyścić powierzchnie styku w głowicy oraz skontrolować stan wałka i tulejek klawiatury. Po instalacji sprawdzić drożność kanału smarującego. Zaleca się regulację luzów zaworowych po zakończonym montażu.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – głośna praca klawiatury, stuki pod pokrywą zaworów – wyrobione gniazda prowadzące do nadmiernych luzów – trudności z regulacją zaworów – pęknięcia odlewu lub deformacje wspornika
Skutki zaniedbania wymiany: – szybkie zużycie wałka i dźwigienek zaworowych – spadek mocy i niestabilna praca silnika – możliwość uszkodzenia głowicy – awarie układu rozrządu prowadzące do kosztownych napraw