ZETOR to marka firmy Zetor Tractors a.s. – czeskiego producenta ciągników rolniczych, członka słowackiego HTC holding.
Zetor Tractors a.s. jest właścicielem czeskich firm: ZETOR KOVÁRNA, s.r.o., Zetor Havlíčkův Brod, a.s., oraz zagranicznych: Zetor Deutschland GmbH, Zetor Tractors Ireland Limited, Zetor UK Limited, ZETOR FRANCE Sarl, Zetor Polska Sp.z o.o., Zetor North America Inc., ZETOR Slovensko, s.r.o.
Pod marką ZETOR prezentowane są produkty oryginalne firmy ZETOR dystrybuowane przez jej przedstawicielstwo w Polsce tj. ZETOR Polska zlokalizowane w Kaliszu w województwie wielkopolskim.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu: Włącznik / guzik świec żarowych do Zetor Forterra – 16359935
Opis produktu: Włącznik podgrzewania świec żarowych przeznaczony do ciągników Zetor serii Forterra. Element odpowiada za sterowanie układem podgrzewania świec żarowych, ułatwiając rozruch silnika w niskich temperaturach. Wykonany z trwałego tworzywa odpornego na zużycie, drgania i wysoką temperaturę.
Specyfikacja techniczna: – Typ: włącznik świec żarowych (chwilowy – typu „przytrzymaj”) – Napięcie robocze: 12 V / 24 V – Prąd maksymalny: 20 A – Ilość pinów: 2 – Kolor: czarny – Materiał obudowy: tworzywo sztuczne o wysokiej odporności termicznej – Montaż: wciskany w panel – Oznaczenie katalogowe: 16359935
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Zetor serii Forterra: – Forterra 8641, 9641, 10641, 11441, 11741, 12441, 13441, 14441 – oraz inne modele wyposażone w układ świec żarowych
Zalety produktu (charakterystyka): – Odporność na wysokie temperatury i wibracje – Trwały mechanizm stykowy o długiej żywotności – Ergonomiczna konstrukcja umożliwia łatwe uruchamianie podgrzewania – Wysoka jakość wykonania – zgodność z oryginałem Zetor – Prosty montaż bez konieczności przeróbek instalacji
Porada serwisowa: Podczas wymiany włącznika należy upewnić się, że styki instalacji są czyste i nieutlenione. W przypadku problemów z rozruchem zimnego silnika warto również sprawdzić stan samych świec żarowych i przewodów zasilających.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – Brak podgrzewania świec mimo włączenia zapłonu – Luźny lub zapadający się przycisk – Nadmierne nagrzewanie się włącznika – Brak reakcji na naciśnięcie guzika
Skutki zaniedbania wymiany: – Trudności z uruchomieniem silnika przy niskich temperaturach – Nadmierne obciążenie akumulatora i rozrusznika – Ryzyko uszkodzenia świec żarowych lub przewodów instalacji