• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.04kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: ZE24-026
  • Nr handlowy: 62115612, 59115681, 6211-5612, 5911-5681
  • Kod EAN: 5906872125665
  • Drukuj
42,00 zł 34,15 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

PRODUKT STANDARD reprezentuje produkty, które zostały zaprojektowane w celu spełnienia podstawowych jakościowo wymagań rynku i specyficznych potrzeb klienta w swoim zakresie przeznaczenia.

Charakteryzują się nienagannym wykonaniem i długą żywotnością co zostało sprawdzone i udowodnione w praktyce.
Opis produktu

Opis produktu

Nazwa produktu:
Włącznik świateł stop (czujnik hamulca) z kompletem sprężyny, mechaniczny, 2-pinowy, do ciągników Zetor 5211, 7245, 7745 – element układu sygnalizacji hamowania

Opis produktu:
Włącznik świateł stop służy do automatycznego załączania oświetlenia hamowania w ciągnikach Zetor serii UR1. Montowany mechanicznie w okolicy pedału hamulca, współpracuje ze sprężyną naciągową, która aktywuje styk po wciśnięciu pedału. Wykonany z trwałego tworzywa i metalu ocynkowanego, odporny na wibracje i zanieczyszczenia. Zapewnia bezpieczne i niezawodne działanie układu elektrycznego świateł stop.

Specyfikacja techniczna:
– Typ: mechaniczny włącznik świateł stop
– Ilość pinów: 2
– Napięcie robocze: 12 V
– Sposób działania: zwierny (aktywacja przy naciśnięciu pedału)
– Montaż: na uchwycie przy pedale hamulca
– Długość sprężyny: ok. 90 mm
– Materiał: tworzywo + stal ocynkowana
– Zawartość zestawu: włącznik + sprężyna

Numery katalogowe (zamienniki):
62115612, 59115681 (zamienniki oryginału Zetor)

Zastosowanie, pasuje do:
ciągniki Zetor 5011, 5211, 5245, 6011, 6211, 6245, 7011, 7211, 7245, 7711, 7745 oraz modele pochodne serii UR1

Zalety produktu (charakterystyka):
– Prosta i niezawodna konstrukcja mechaniczna
– Wysoka odporność na zabrudzenia i wilgoć
– Dokładne działanie nawet przy niewielkim skoku pedału
– Łatwy montaż z użyciem dołączonej sprężyny
– Kompatybilność z oryginalnym systemem elektrycznym Zetor

Porada serwisowa:
Przy wymianie włącznika należy sprawdzić stan przewodów elektrycznych oraz czystość styków. Po montażu należy wyregulować naciąg sprężyny tak, aby światła stop gasły natychmiast po zwolnieniu pedału. W przypadku zabrudzenia lub utlenienia styków należy je oczyścić drobnym papierem ściernym i zakonserwować preparatem kontaktowym.

Objawy uszkodzenia lub zużycia:
– Światła stop nie zapalają się przy hamowaniu
– Lampy świecą się stale po puszczeniu pedału
– Luźna sprężyna lub brak kontaktu w złączu
– Widoczne przepalenie lub pęknięcie obudowy

Skutki zaniedbania wymiany:
– Brak sygnalizacji hamowania (ryzyko kolizji)
– Uszkodzenie instalacji elektrycznej lub bezpieczników
– Niespełnienie wymogów bezpieczeństwa drogowego
– Możliwość unieruchomienia pojazdu w ruchu drogowym

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE