ZETOR to marka firmy Zetor Tractors a.s. – czeskiego producenta ciągników rolniczych, członka słowackiego HTC holding.
Zetor Tractors a.s. jest właścicielem czeskich firm: ZETOR KOVÁRNA, s.r.o., Zetor Havlíčkův Brod, a.s., oraz zagranicznych: Zetor Deutschland GmbH, Zetor Tractors Ireland Limited, Zetor UK Limited, ZETOR FRANCE Sarl, Zetor Polska Sp.z o.o., Zetor North America Inc., ZETOR Slovensko, s.r.o.
Pod marką ZETOR prezentowane są produkty oryginalne firmy ZETOR dystrybuowane przez jej przedstawicielstwo w Polsce tj. ZETOR Polska zlokalizowane w Kaliszu w województwie wielkopolskim.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Przełącznik wielofunkcyjny COBO stosowany w ciągnikach Zetor do sterowania oświetleniem koguta, światłami roboczymi, przeciwmgielnymi oraz innymi odbiornikami elektrycznymi kabiny. Montowany w głównym panelu sterowania, charakteryzuje się wysoką trwałością i pełną kompatybilnością z instalacją Zetor.
Specyfikacja techniczna – Typ komponentu: przełącznik wielofunkcyjny – Funkcje: światła koguta, robocze, przeciwmgielne, ogrzewanie lusterek/szyby (zależnie od wersji) – Montaż: panel sterowania kabiny, moduł COBO – Napięcie pracy: 12V – Konstrukcja: obudowa odporna na temperaturę i wibracje – Złącza: wsuwki instalacyjne zgodne z instalacją Zetor
Zalety produktu (charakterystyka) – zgodność z oryginalnymi modułami COBO – wysoka odporność na obciążenia elektryczne – trwały mechanizm oporowy zapobiegający uszkodzeniom – szybki montaż w miejsce fabrycznego przełącznika – stabilna współpraca z instalacją oświetleniową ciągnika
Porada serwisowa Przy wymianie przełącznika sprawdź stan gniazda oraz styków instalacji. Zaśniedziałe połączenia mogą powodować przegrzewanie przełącznika oraz spadki napięcia. Po montażu przetestuj każdą funkcję oświetlenia z osobna.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – brak reakcji na włączenie funkcji – miganie lub zanikanie świateł – nadmierne nagrzewanie obudowy przełącznika – opór lub zacięcia podczas przełączania
Skutki zaniedbania wymiany – niesprawność oświetlenia roboczego lub koguta – ograniczona widoczność podczas pracy w polu – zwiększone ryzyko awarii instalacji elektrycznej – brak możliwości korzystania z wyposażenia kabiny