• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.004kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-402
  • Nr handlowy: 50005590
  • Kod EAN: 5906872015775
  • Drukuj
2,00 zł 1,63 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Wkręt wału korbowego z gniazdem imbusowym M10x1,25, zabezpieczający połączenie wałka napędu rozrządu w bloku silnika, stal hartowana, produkt krajowy; pasuje do ciągników Ursus C-330, C-330M

Opis produktu:
Wkręt wału korbowego odpowiada za precyzyjne mocowanie wałka napędu rozrządu w bloku silnika. Zapewnia szczelność i stabilność połączenia elementów wału, zapobiegając samoczynnemu luzowaniu podczas pracy silnika. Wykonany z wysokowytrzymałej stali hartowanej, odporny na odkształcenia i wysoką temperaturę. Produkt krajowy – gwarancja jakości i zgodności wymiarowej.

Specyfikacja techniczna:
– Gwint: M10x1,25
– Długość całkowita: 10 mm
– Typ gniazda: imbus
– Materiał: stal hartowana, oksydowana
– Zastosowanie: mocowanie wałka rozrządu w obudowie silnika
– Montaż: z użyciem środka zabezpieczającego gwint

Numery katalogowe : 50005590, 42050740, 420507400

Zastosowanie, pasuje do:
– ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
– ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka):
– precyzyjny gwint o zwiększonej trwałości
– odporność na odkręcanie i drgania silnika
– twarda stal hartowana – gwarancja długiej eksploatacji
– łatwy montaż dzięki gniazdu imbusowemu
– w pełni zgodny z oryginalnym wymiarem fabrycznym

Porada serwisowa:
Podczas montażu zaleca się oczyszczenie i odtłuszczenie gwintu oraz użycie środka zabezpieczającego (np. Loctite 243). Wkręt należy dokręcić z momentem 25–30 Nm. Regularnie sprawdzać jego stan podczas remontu silnika.

Objawy uszkodzenia lub zużycia:
– luz w okolicy wałka rozrządu
– nieszczelność lub wycieki oleju z bloku silnika
– hałas lub stuki w rejonie napędu rozrządu
– ślady luzowania lub wypadnięcia wkrętu

Skutki zaniedbania wymiany:
– rozszczelnienie układu smarowania
– ryzyko przestawienia faz rozrządu
– możliwość uszkodzenia wałka lub obudowy silnika
– awaria napędu rozrządu i unieruchomienie silnika

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE