Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Wkręt wału korbowego z gniazdem imbusowym M10x1,25, zabezpieczający połączenie wałka napędu rozrządu w bloku silnika, stal hartowana, produkt krajowy; pasuje do ciągników Ursus C-330, C-330M
Opis produktu: Wkręt wału korbowego odpowiada za precyzyjne mocowanie wałka napędu rozrządu w bloku silnika. Zapewnia szczelność i stabilność połączenia elementów wału, zapobiegając samoczynnemu luzowaniu podczas pracy silnika. Wykonany z wysokowytrzymałej stali hartowanej, odporny na odkształcenia i wysoką temperaturę. Produkt krajowy – gwarancja jakości i zgodności wymiarowej.
Specyfikacja techniczna: – Gwint: M10x1,25 – Długość całkowita: 10 mm – Typ gniazda: imbus – Materiał: stal hartowana, oksydowana – Zastosowanie: mocowanie wałka rozrządu w obudowie silnika – Montaż: z użyciem środka zabezpieczającego gwint
Numery katalogowe : 50005590, 42050740, 420507400
Zastosowanie, pasuje do: – ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry – ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – precyzyjny gwint o zwiększonej trwałości – odporność na odkręcanie i drgania silnika – twarda stal hartowana – gwarancja długiej eksploatacji – łatwy montaż dzięki gniazdu imbusowemu – w pełni zgodny z oryginalnym wymiarem fabrycznym
Porada serwisowa: Podczas montażu zaleca się oczyszczenie i odtłuszczenie gwintu oraz użycie środka zabezpieczającego (np. Loctite 243). Wkręt należy dokręcić z momentem 25–30 Nm. Regularnie sprawdzać jego stan podczas remontu silnika.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – luz w okolicy wałka rozrządu – nieszczelność lub wycieki oleju z bloku silnika – hałas lub stuki w rejonie napędu rozrządu – ślady luzowania lub wypadnięcia wkrętu
Skutki zaniedbania wymiany: – rozszczelnienie układu smarowania – ryzyko przestawienia faz rozrządu – możliwość uszkodzenia wałka lub obudowy silnika – awaria napędu rozrządu i unieruchomienie silnika