POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.
LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.
Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu
Opis produktu
Uszczelka pokrywy rozrządu z odpornego na olej materiału uszczelniającego, zapewniająca szczelność przedniej części silnika i ochronę układu rozrządu; do ciągników Ursus C-330/C-330M, Polgasket Opis produktu Uszczelka pokrywy rozrządu odpowiada za uszczelnienie przedniej części silnika i zapobieganie wyciekom oleju z komory rozrządu. Wykonana z odpornego na olej i temperaturę materiału kompozytowego Polgasket, gwarantuje stabilną pracę i długą żywotność.
Specyfikacja techniczna – Typ: uszczelka pokrywy rozrządu – Materiał: kompozyt odporny na olej i wysoką temperaturę – Funkcja: uszczelnienie komory rozrządu – Montaż: między pokrywą rozrządu a kadłubem silnika – Kształt: pierścieniowy (zgodny z oryginałem)
Numery katalogowe 50102580 Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka odporność na olej i temperaturę – idealne dopasowanie wymiarowe – stabilna szczelność układu rozrządu – trwały materiał Polgasket – łatwy montaż bez konieczności obróbki
Porada serwisowa Przy montażu należy starannie oczyścić powierzchnie styku i usunąć stare pozostałości uszczelki. Śruby pokrywy dokręcać równomiernie, krzyżowo, aby uniknąć naprężeń i nieszczelności. Zaleca się kontrolę simeringu wału podczas tej samej operacji.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki oleju z przedniej części silnika – zabrudzenia olejowe wokół pokrywy rozrządu – ślady rozchlapywanego oleju na wentylatorze – zwiększony hałas lub brud w okolicy mechanizmu rozrządu
Skutki zaniedbania wymiany – stałe ubytki oleju z silnika – ryzyko uszkodzenia elementów rozrządu przez zanieczyszczenia – możliwość przegrzewania się silnika – podwyższone koszty naprawy w przyszłości