• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.006kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA02-015
  • Nr handlowy: 50004290
  • Kod EAN: 5906872016048
  • Drukuj
3,50 zł 2,85 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.

LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.

Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu

Opis produktu

Uszczelka pompy wtryskowej 50004290 Polgasket, pod pompę sekcyjną napędzaną od rozrządu, zapewniająca szczelność układu paliwowego silnika S-312C w ciągniku Ursus C-330/C-330M; produkt krajowy

Opis produktu:
Uszczelka pompy wtryskowej 50004290 Polgasket przeznaczona do silników wysokoprężnych S-312C stosowanych w ciągnikach Ursus C-330 i C-330M. Montowana pomiędzy korpusem pompy wtryskowej a blokiem silnika, odpowiada za uszczelnienie połączenia oraz zapobieganie wyciekom oleju i paliwa. Wykonana z trwałego materiału uszczelniającego odpornego na działanie olejów, paliw i wysokich temperatur.

Specyfikacja techniczna:
– Typ: uszczelka pompy wtryskowej
– Numer katalogowy: 50004290
– Producent: Polgasket (Polska)
– Materiał: kompozyt uszczelniający na bazie włókien aramidowych
– Grubość: 0,5 mm
– Kształt: okrągła z czterema otworami montażowymi
– Temperatura pracy: do +250°C

Numery katalogowe :
50004290

Zastosowanie, pasuje do:
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
silniki stacjonarne S-312C, S-322C – wersje przemysłowe

Zalety produktu (charakterystyka):
– wysoka odporność na olej, paliwo i temperaturę
– idealne dopasowanie do powierzchni pompy wtryskowej
– łatwy montaż bez konieczności dodatkowego uszczelniacza
– zapewnia długotrwałą szczelność połączenia
– produkt krajowy o jakości OEM

Porada serwisowa:
Podczas wymiany pompy wtryskowej zaleca się zawsze montować nową uszczelkę. Powierzchnie przylegania należy oczyścić z resztek starej uszczelki i odtłuścić. Unikać nadmiernego dokręcania śrub mocujących, aby nie uszkodzić uszczelnienia.

Objawy uszkodzenia lub zużycia:
– wycieki paliwa lub oleju przy podstawie pompy wtryskowej
– zapowietrzanie układu paliwowego
– zabrudzenia olejem w okolicy napędu pompy
– spadek ciśnienia i problemy z pracą silnika

Skutki zaniedbania wymiany:
– utrata szczelności układu paliwowego
– ryzyko przedostania się paliwa do oleju silnikowego
– niestabilna praca silnika i zwiększone zużycie paliwa
– możliwość uszkodzenia pompy wtryskowej lub napędu rozrządu

Dane techniczne

Dane techniczne

Producent: Polgasket
Zamienniki
POLECANE