POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.
LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.
Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu
Opis produktu
Uszczelka pompy wtryskowej 50004290 Polgasket, pod pompę sekcyjną napędzaną od rozrządu, zapewniająca szczelność układu paliwowego silnika S-312C w ciągniku Ursus C-330/C-330M; produkt krajowy
Opis produktu: Uszczelka pompy wtryskowej 50004290 Polgasket przeznaczona do silników wysokoprężnych S-312C stosowanych w ciągnikach Ursus C-330 i C-330M. Montowana pomiędzy korpusem pompy wtryskowej a blokiem silnika, odpowiada za uszczelnienie połączenia oraz zapobieganie wyciekom oleju i paliwa. Wykonana z trwałego materiału uszczelniającego odpornego na działanie olejów, paliw i wysokich temperatur.
Specyfikacja techniczna: – Typ: uszczelka pompy wtryskowej – Numer katalogowy: 50004290 – Producent: Polgasket (Polska) – Materiał: kompozyt uszczelniający na bazie włókien aramidowych – Grubość: 0,5 mm – Kształt: okrągła z czterema otworami montażowymi – Temperatura pracy: do +250°C
Numery katalogowe : 50004290
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry silniki stacjonarne S-312C, S-322C – wersje przemysłowe
Zalety produktu (charakterystyka): – wysoka odporność na olej, paliwo i temperaturę – idealne dopasowanie do powierzchni pompy wtryskowej – łatwy montaż bez konieczności dodatkowego uszczelniacza – zapewnia długotrwałą szczelność połączenia – produkt krajowy o jakości OEM
Porada serwisowa: Podczas wymiany pompy wtryskowej zaleca się zawsze montować nową uszczelkę. Powierzchnie przylegania należy oczyścić z resztek starej uszczelki i odtłuścić. Unikać nadmiernego dokręcania śrub mocujących, aby nie uszkodzić uszczelnienia.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – wycieki paliwa lub oleju przy podstawie pompy wtryskowej – zapowietrzanie układu paliwowego – zabrudzenia olejem w okolicy napędu pompy – spadek ciśnienia i problemy z pracą silnika
Skutki zaniedbania wymiany: – utrata szczelności układu paliwowego – ryzyko przedostania się paliwa do oleju silnikowego – niestabilna praca silnika i zwiększone zużycie paliwa – możliwość uszkodzenia pompy wtryskowej lub napędu rozrządu