POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.
LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.
Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu
Opis produktu
Uszczelka pokrywy tylnej mechanizmu przekładniowego, wykonana z odpornego na olej i temperaturę materiału uszczelniającego, zapewniająca szczelność połączenia pokrywy tylnej skrzyni; pasuje do Ursus C-330
Opis produktu Uszczelka pokrywy tylnej odpowiada za szczelne połączenie pokrywy z korpusem skrzyni przekładniowej. Zapobiega wyciekom oleju oraz chroni wnętrze mechanizmu przed zanieczyszczeniami. Wykonana z odpornego na olej i zmiany temperatur materiału uszczelniającego, gwarantuje długotrwałą pracę.
Specyfikacja techniczna • Materiał: kompozyt uszczelniający odporny na olej • Typ montażu: między pokrywą tylną a korpusem skrzyni • Otwory montażowe: zgodne z rozmieszczeniem fabrycznym • Funkcja: zapewnienie szczelności i stabilnej pracy skrzyni przekładniowej
Numery katalogowe: 50104560
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C
Zalety produktu (charakterystyka) • odporność na olej przekładniowy • stabilne dopasowanie do pokrywy i korpusu skrzyni • trwałość i odporność na odkształcenia • wysoka szczelność pracy układu • bezproblemowy montaż
Porada serwisowa Przed montażem dokładnie oczyścić powierzchnie styku i usunąć stare pozostałości uszczelki. Nie stosować nadmiernej ilości silikonu — cienka warstwa lub montaż „na sucho” zgodnie z fabryczną technologią jest wystarczający. Po złożeniu sprawdzić poziom oleju.
Objawy uszkodzenia lub zużycia • wycieki oleju w dolnej lub bocznej części skrzyni • zabrudzenia olejowe na obudowie • nierówna praca skrzyni wskutek utraty oleju • widoczne pęknięcia lub wytarcia uszczelki
Skutki zaniedbania wymiany • spadek poziomu oleju w skrzyni i ryzyko uszkodzenia przekładni • przyspieszone zużycie łożysk i kół zębatych • kosztowne naprawy skrzyni biegów • możliwość unieruchomienia ciągnika podczas pracy