POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.
LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.
Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu Uszczelka pokrywy rozrządu silnika zapewniająca szczelność komory napędu kół zębatych, odporna na olej i temperaturę, montowana pomiędzy pokrywą a blokiem silnika; pasuje do Ursus C-330
Opis produktu Uszczelka pokrywy rozrządu przeznaczona do silników Ursus C-330 odpowiada za utrzymanie pełnej szczelności komory kół zębatych rozrządu. Chroni przed wyciekiem oleju oraz zabezpiecza mechanizm przed dostępem zanieczyszczeń. Wykonana przez Polgasket z odpornego materiału uszczelniającego, zapewnia stabilny docisk i niezawodność w zmiennych warunkach pracy silnika.
Specyfikacja techniczna – Typ: uszczelka pokrywy rozrządu – Materiał: tworzywo uszczelniające odporne na olej, temperaturę i ciśnienie – Przeznaczenie: montaż między pokrywą rozrządu a blokiem silnika – Producent: Polgasket – Funkcja: uszczelnienie komory napędu rozrządu
Zastosowanie, pasuje do – ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka odporność na olej i temperaturę pracy silnika – precyzyjne dopasowanie geometryczne do pokrywy rozrządu – trwały materiał o niskiej podatności na odkształcenia – prosta i szybka instalacja – długotrwała szczelność bez konieczności częstej kontroli
Porada serwisowa Przed montażem dokładnie oczyścić powierzchnie styku z resztek starej uszczelki i oleju. Zaleca się odtłuszczenie płaszczyzn oraz naniesienie cienkiej warstwy silikonu tylko w miejscach łączeń i narożach. Po skręceniu śrub wykonać próbę szczelności na biegu jałowym.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki oleju na przedniej części silnika – zaolejenie paska napędu osprzętu – spadek poziomu oleju silnikowego – widoczne zabrudzenia i mgiełka olejowa wokół pokrywy
Skutki zaniedbania wymiany – narastające wycieki i zanieczyszczenie całego przedniego osprzętu – możliwość przedostawania się zanieczyszczeń do kół zębatych rozrządu – przyspieszone zużycie elementów mechanizmu rozrządu – ryzyko uszkodzeń i poważniejszej awarii silnika