POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.
LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.
Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu
Opis produktu
Uszczelka pokrywy rozrządu papierowo-gumowa odporna na olej i wysoką temperaturę, zapewniająca szczelne połączenie pokrywy z blokiem silnika oraz ochronę mechanizmu kół zębatych; pasuje do Ursus C-330 Opis produktu Uszczelka pokrywy rozrządu do Ursus C-330 odpowiada za szczelne domknięcie przedniej części silnika, chroniąc wnętrze układu rozrządu przed zabrudzeniami oraz wyciekami oleju. Element wykonany jest z wytrzymałego materiału papierowo-gumowego o wysokiej odporności na smary i temperaturę, gwarantującego stabilną pracę przez długi czas.
Specyfikacja techniczna Materiał: papierowo-gumowy odporny na olej Typ: uszczelka pokrywy rozrządu Montaż: między pokrywą rozrządu a blokiem silnika Odporność: na oleje silnikowe, temperaturę, odkształcenia Zastosowanie: uszczelnienie przedniej części jednostki napędowej
Numery katalogowe (zamienniki): 50001481
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 3 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka odporność na działanie oleju i temperatury – pewne i trwałe uszczelnienie bez ryzyka wycieków – dokładne dopasowanie do oryginalnej pokrywy rozrządu – stabilna praca układu nawet przy dużych obciążeniach – długa żywotność dzięki odpowiedniej elastyczności materiału
Porada serwisowa Przed montażem uszczelki należy całkowicie usunąć pozostałości starego materiału oraz oczyścić powierzchnie przylegania. Śruby pokrywy rozrządu dokręcać równomiernie i krzyżowo, aby uniknąć skręcenia lub pęknięcia pokrywy. W miejscach newralgicznych (przejścia kanałów olejowych) można zastosować cienką warstwę silikonu wysokotemperaturowego.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki oleju w przedniej części silnika – zanieczyszczenia w okolicy kół rozrządu – spadek poziomu oleju – hałas wynikający z pracy rozrządu przy nieszczelnym układzie – widoczne pęknięcia lub twardnienie uszczelki
Skutki zaniedbania wymiany – zwiększone zużycie oleju i ryzyko zatarcia silnika – przedostawanie się zanieczyszczeń do rozrządu – przyspieszone zużycie kół zębatych – możliwość uszkodzenia simmera wału – kosztowna naprawa i ryzyko poważnej awarii jednostki napędowej