POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.
LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.
Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu
Opis produktu
Uszczelka pokrywy rozrządu silnika zapewniająca szczelność komory napędu rozrządu, odporna na olej i temperaturę, do Ursus C-328 oraz C-330; montowana pomiędzy pokrywą a korpusem silnika
+ Opis produktu Uszczelka pokrywy rozrządu stosowana w silnikach Ursus serii C-3xx odpowiada za szczelne odseparowanie komory napędu rozrządu od otoczenia. Zapobiega wyciekom oleju oraz chroni przed zanieczyszczeniami mogącymi dostać się do mechanizmu kół zębatych. Wykonana z odpornego materiału uszczelniającego firmy Polgasket, gwarantuje trwałą pracę w zmiennych warunkach temperatury i ciśnienia.
+ Specyfikacja techniczna – Typ: uszczelka pokrywy rozrządu – Materiał: tworzywo uszczelniające odporne na olej i temperaturę – Przeznaczenie: montaż pomiędzy pokrywą rozrządu a blokiem silnika – Producent: Polgasket – Funkcja: utrzymanie szczelności komory rozrządu i zapobieganie wyciekom
+ Numery katalogowe : 50001540 (zamienniki)
+ Zastosowanie, pasuje do – ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312, 2 cylindry – ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
+ Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka odporność na olej silnikowy i wysoką temperaturę – idealne dopasowanie do pokrywy rozrządu – stabilność wymiarowa i odporność na odkształcenia – gwarancja długiej, bezawaryjnej pracy – szybki i bezproblemowy montaż
+ Porada serwisowa Przed montażem dokładnie oczyść powierzchnie styku z resztek starej uszczelki i oleju. Nie stosuj nadmiernej ilości silikonu — jedynie cienką warstwę w narożach. Po dokręceniu śrub wykonaj krótką próbę szczelności, uruchamiając silnik na biegu jałowym i kontrolując ewentualne wycieki.
+ Objawy uszkodzenia lub zużycia – widoczne wycieki oleju spod pokrywy rozrządu – zabrudzenia olejowe w przedniej części silnika – spadek poziomu oleju w misce olejowej – zaolejenie paska napędu osprzętu
+ Skutki zaniedbania wymiany – narastające wycieki oleju i zanieczyszczanie okolic silnika – możliwość dostania się brudu do mechanizmu kół rozrządu – przyspieszone zużycie elementów rozrządu – ryzyko rozsmarowania oleju na kole pasowym i poślizgu osprzętu