• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.008kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-146
  • Nr handlowy: 50001480
  • Kod EAN: 5906872014693
  • Drukuj
9,50 zł 7,72 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.

LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.

Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu

Opis produktu

Uszczelka pokrywy rozrządu papierowo-gumowa o wysokiej odporności na olej, przeznaczona do uszczelnienia przedniej pokrywy mechanizmu rozrządu i zabezpieczenia układu przed wyciekami; pasuje do Ursus C-328

Opis produktu
Uszczelka pokrywy rozrządu do Ursus C-328 zapewnia szczelne połączenie między pokrywą rozrządu a blokiem silnika, chroniąc mechanizm kół zębatych przed zanieczyszczeniami oraz utratą oleju. Wykonana z materiału odpornego na temperaturę i smary silnikowe, gwarantuje długą i bezproblemową pracę układu.

Specyfikacja techniczna
Materiał: papierowo-gumowy, odporny na olej
Typ: uszczelka pokrywy rozrządu
Montaż: między pokrywą rozrządu a blokiem silnika
Odporność: na oleje, wysoką temperaturę i odkształcenia
Zastosowanie: uszczelnienie przedniej części silnika
Numery katalogowe :
50001480

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312A, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-325 (zgodność konstrukcyjna)

Zalety produktu (charakterystyka)
– wysoka odporność na olej i temperaturę
– idealne dopasowanie do oryginalnej pokrywy
– stabilne uszczelnienie bez konieczności stosowania nadmiernej ilości mas uszczelniających
– ogranicza ryzyko wycieków i zabrudzeń
– długotrwała szczelność układu rozrządu

Porada serwisowa
Przed montażem należy dokładnie oczyścić powierzchnie styku z resztek starej uszczelki i oleju. Zaleca się dociąganie śrub pokrywy krzyżowo, małymi krokami, aby uniknąć naprężeń i deformacji. W narożnikach warto użyć niewielkiej ilości silikonu wysokotemperaturowego.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– wycieki oleju z przedniej części silnika
– zabrudzenie kół rozrządu
– zwiększony hałas pracy rozrządu
– ślady oleju na obudowie lub pasku klinowym

Skutki zaniedbania wymiany
– spadek poziomu oleju i ryzyko zatarcia silnika
– przyspieszone zużycie kół zębatych rozrządu
– zanieczyszczenia w układzie smarowania
– możliwość uszkodzenia uszczelniacza wału

Dane techniczne

Dane techniczne

Producent: Polgasket
POLECANE