POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.
LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.
Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu
Opis produktu
Uszczelka pokrywy rozrządu papierowo-gumowa o wysokiej odporności na olej, przeznaczona do uszczelnienia przedniej pokrywy mechanizmu rozrządu i zabezpieczenia układu przed wyciekami; pasuje do Ursus C-328
Opis produktu Uszczelka pokrywy rozrządu do Ursus C-328 zapewnia szczelne połączenie między pokrywą rozrządu a blokiem silnika, chroniąc mechanizm kół zębatych przed zanieczyszczeniami oraz utratą oleju. Wykonana z materiału odpornego na temperaturę i smary silnikowe, gwarantuje długą i bezproblemową pracę układu.
Specyfikacja techniczna Materiał: papierowo-gumowy, odporny na olej Typ: uszczelka pokrywy rozrządu Montaż: między pokrywą rozrządu a blokiem silnika Odporność: na oleje, wysoką temperaturę i odkształcenia Zastosowanie: uszczelnienie przedniej części silnika Numery katalogowe : 50001480
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312A, 2 cylindry ciągniki Ursus C-325 (zgodność konstrukcyjna)
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka odporność na olej i temperaturę – idealne dopasowanie do oryginalnej pokrywy – stabilne uszczelnienie bez konieczności stosowania nadmiernej ilości mas uszczelniających – ogranicza ryzyko wycieków i zabrudzeń – długotrwała szczelność układu rozrządu
Porada serwisowa Przed montażem należy dokładnie oczyścić powierzchnie styku z resztek starej uszczelki i oleju. Zaleca się dociąganie śrub pokrywy krzyżowo, małymi krokami, aby uniknąć naprężeń i deformacji. W narożnikach warto użyć niewielkiej ilości silikonu wysokotemperaturowego.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki oleju z przedniej części silnika – zabrudzenie kół rozrządu – zwiększony hałas pracy rozrządu – ślady oleju na obudowie lub pasku klinowym
Skutki zaniedbania wymiany – spadek poziomu oleju i ryzyko zatarcia silnika – przyspieszone zużycie kół zębatych rozrządu – zanieczyszczenia w układzie smarowania – możliwość uszkodzenia uszczelniacza wału