POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.
LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.
Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu
Opis produktu
Uszczelka pokrywy pompy wtryskowej typu P214001W2 z korka technicznego, montowana między obudową regulatora a pokrywą pompy P22-29A w ciągnikach Ursus C-330 – element uszczelnienia układu wtryskowego
Opis produktu: Uszczelka P214001W2 wykonana z elastycznego korka technicznego zapewnia szczelne połączenie pokrywy pompy wtryskowej z obudową regulatora, chroniąc przed wyciekami oleju i przedostawaniem się zanieczyszczeń. Stosowana w pompach typu P22-29A montowanych w Ursus C-330, gwarantuje stabilną pracę i utrzymanie właściwego smarowania wewnętrznego pompy.
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – wysoka odporność na olej i temperaturę – idealne dopasowanie do pomp P22-29A – elastyczność zapewniająca trwałe uszczelnienie – zapobiega wyciekom i przedostawaniu się zabrudzeń – długi czas eksploatacji dzięki jakości materiału
Porada serwisowa: Podczas wymiany uszczelki dokładnie oczyścić powierzchnie przylegania. Nie stosować silikonów ani past — korek musi pracować na sucho. Dokręcać śruby równomiernie, aby uniknąć deformacji pokrywy. Po montażu sprawdzić szczelność podczas pracy na wolnych obrotach.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – wycieki oleju z górnej części pompy – zabrudzenie wnętrza regulatora pyłem i olejem – nierówna praca pompy z powodu zanieczyszczeń – konieczność częstego uzupełniania oleju w pompie
Skutki zaniedbania wymiany: – pogorszenie smarowania elementów pompy – szybsze zużycie regulatora obrotów – możliwość uszkodzenia sekcji lub wałka pompy – ryzyko unieruchomienia układu wtryskowego