POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.
LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.
Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu
Opis produktu
Uszczelka pokrywy klawiatury korkowo-gumowa do silników S-231/HC-102, zapewniająca szczelne zamknięcie pokrywy dźwigienek zaworowych i ochronę układu smarowania przed wyciekami oleju podczas pracy jednostki
Opis produktu Uszczelka pokrywy klawiatury wykonana z mieszanki korkowo-gumowej przeznaczona jest do silników S-231 oraz HC-102. Odpowiada za szczelne połączenie pokrywy dźwigienek zaworowych z głowicą, chroniąc układ smarowania przed wyciekami oleju oraz przedostawaniem się zanieczyszczeń pod pokrywę. Elastyczny materiał dopasowuje się do powierzchni, zapewniając trwałą i stabilną pracę nawet przy długotrwałej eksploatacji.
Specyfikacja techniczna – Typ: uszczelka pokrywy klawiatury – Materiał: mieszanka korkowo-gumowa o podwyższonej elastyczności – Zastosowanie: pokrywa dźwigienek zaworowych (klawiatura) – Funkcja: uszczelnienie połączenia pokrywy z głowicą silnika – Montaż: na powierzchni górnej głowicy silnika S-231/HC-102
Numery katalogowe: HC-102, 3310011
Zastosowanie, pasuje do silniki S-231, 2 cylindry silniki HC-102, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka odporność na olej i temperaturę – elastyczny materiał dopasowujący się do nierówności – trwałe uszczelnienie bez ryzyka przedmuchów oleju – zapewnia czystość układu zaworowego – prosty i szybki montaż
Porada serwisowa Przed montażem uszczelkę oraz powierzchnie styku należy dokładnie oczyścić i odtłuścić. Nie zaleca się stosowania silikonów uszczelniających, chyba że producent silnika przewiduje inaczej. Po montażu warto ponownie sprawdzić szczelność po kilku godzinach pracy.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki oleju spod pokrywy klawiatury – zabrudzenia olejowe wokół głowicy – charakterystyczny zapach spalającego się oleju – zwiększone zużycie oleju silnikowego – widoczne pęknięcia lub zgniecenia uszczelki
Skutki zaniedbania wymiany – utrata szczelności układu smarowania – ryzyko doprowadzenia zanieczyszczeń do dźwigienek zaworowych – zabrudzenie komory silnika olejem – możliwość obniżenia poziomu oleju i przyspieszonego zużycia silnika