Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Uszczelka pokrywy bocznej silnika korkowa, elastyczna i odporna na olej, zapewniająca szczelność komory rozrządu w silniku S-312C; pasuje do Ursus C-330/C-330M
Opis produktu Uszczelka korkowa pokrywy bocznej silnika stosowana w jednostce S-312C w ciągnikach Ursus C-330 i C-330M. Jej zadaniem jest zapewnienie szczelności komory rozrządu oraz ochrona przed wyciekami oleju silnikowego. Wykonana z trwałego korka technicznego, produkt krajowy o wysokiej odporności na oleje, temperaturę i odkształcenia.
Specyfikacja techniczna – Przeznaczenie: pokrywa boczna rozrządu silnika S-312C – Materiał: korek techniczny elastyczny – Odporność: olej silnikowy, temperatura pracy silnika – Montaż: pod pokrywą boczną, wymaga równomiernego docisku – Typ uszczelki: jednoczęściowa, formowana
Numery katalogowe: 50003070,
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – Produkt krajowy o wysokiej jakości wykonania – Odporna na olej i warunki pracy silnika – Dokładnie dopasowana do kształtu pokrywy bocznej – Zapewnia skuteczną szczelność przez długi czas – Elastyczna struktura ułatwia montaż
Porada serwisowa Przed montażem należy oczyścić powierzchnie styku z resztek starej uszczelki oraz odtłuścić je. Nie stosować nadmiernej ilości silikonu – cieńka warstwa lub montaż na sucho jest zazwyczaj wystarczający. Po montażu dokręcać śruby równomiernie, kontrolując docisk.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – Wyciek oleju z boku silnika – Zabrudzenia olejowe na bloku i osprzęcie – Nadmierne spłaszczenie lub pęknięcia uszczelki – Niestabilna praca układu rozrządu w przypadku dużego ubytku oleju
Skutki zaniedbania wymiany – Ubytek oleju i ryzyko zatarcia silnika – Zanieczyszczeni