• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.007kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-179
  • Nr handlowy: 50003070
  • Kod EAN: 5906872014952
  • Drukuj
9,50 zł 7,72 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Uszczelka pokrywy bocznej silnika korkowa, elastyczna i odporna na olej, zapewniająca szczelność komory rozrządu w silniku S-312C; pasuje do Ursus C-330/C-330M

Opis produktu
Uszczelka korkowa pokrywy bocznej silnika stosowana w jednostce S-312C w ciągnikach Ursus C-330 i C-330M. Jej zadaniem jest zapewnienie szczelności komory rozrządu oraz ochrona przed wyciekami oleju silnikowego. Wykonana z trwałego korka technicznego, produkt krajowy o wysokiej odporności na oleje, temperaturę i odkształcenia.

Specyfikacja techniczna
– Przeznaczenie: pokrywa boczna rozrządu silnika S-312C
– Materiał: korek techniczny elastyczny
– Odporność: olej silnikowy, temperatura pracy silnika
– Montaż: pod pokrywą boczną, wymaga równomiernego docisku
– Typ uszczelki: jednoczęściowa, formowana

Numery katalogowe:
50003070,

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– Produkt krajowy o wysokiej jakości wykonania
– Odporna na olej i warunki pracy silnika
– Dokładnie dopasowana do kształtu pokrywy bocznej
– Zapewnia skuteczną szczelność przez długi czas
– Elastyczna struktura ułatwia montaż

Porada serwisowa
Przed montażem należy oczyścić powierzchnie styku z resztek starej uszczelki oraz odtłuścić je. Nie stosować nadmiernej ilości silikonu – cieńka warstwa lub montaż na sucho jest zazwyczaj wystarczający. Po montażu dokręcać śruby równomiernie, kontrolując docisk.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– Wyciek oleju z boku silnika
– Zabrudzenia olejowe na bloku i osprzęcie
– Nadmierne spłaszczenie lub pęknięcia uszczelki
– Niestabilna praca układu rozrządu w przypadku dużego ubytku oleju

Skutki zaniedbania wymiany
– Ubytek oleju i ryzyko zatarcia silnika
– Zanieczyszczeni

Dane techniczne

Dane techniczne

Zamienniki
POLECANE