Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Uszczelka pokrywy bocznej silnika gumowa, elastyczna i odporna na olej, zapewniająca szczelność komory rozrządu w silniku S-312C; pasuje do Ursus C-330/C-330M
Opis produktu Gumowa uszczelka pokrywy bocznej silnika stosowana w jednostce napędowej S-312C w ciągnikach Ursus C-330 i C-330M. Odpowiada za pełną szczelność obudowy rozrządu, skutecznie eliminując wycieki oleju. Produkt krajowy wykonany z odpornej na olej i temperaturę gumy technicznej o wysokiej elastyczności.
Specyfikacja techniczna – Przeznaczenie: pokrywa boczna rozrządu silnika S-312C – Materiał: guma techniczna olejoodporna – Typ uszczelki: jednoczęściowa, formowana – Odporność: olej silnikowy, wysoka temperatura – Montaż: pod pokrywą boczną, wymaga równomiernego dociśnięcia
Numery katalogowe: 50003070,
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – Produkt krajowy o wysokiej elastyczności – Bardzo dobra odporność na olej i temperaturę roboczą – Idealne dopasowanie do powierzchni pokrywy – Trwała szczelność w trudnych warunkach pracy – Prosty i szybki montaż
Porada serwisowa Przed montażem oczyścić powierzchnie przylegania z resztek starej uszczelki oraz odtłuścić je. Unikać nadmiernego stosowania silikonu – cienka warstwa lub montaż na sucho zwykle wystarczy. Po dokręceniu śrub sprawdzić czy uszczelka nie została wypchnięta na krawędziach.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – Wycieki oleju po bokach silnika – Nadmierne zabrudzenia olejowe na bloku – Pęknięcia lub deformacje uszczelki – Przesunięcie uszczelki spowodowane utratą elastyczności
Skutki zaniedbania wymiany – Ubytek oleju prowadzący do ryzyka zatarcia silnika – Zanieczyszczenie komory silnika i osprzętu – Przyspieszone zużycie elementów rozrządu – Wysokie koszty napraw wynikające z pracy przy niedostatecznym smarowaniu