• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.016kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-180
  • Nr handlowy: 50003070
  • Kod EAN: 5906872014969
  • Drukuj
9,00 zł 7,32 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Uszczelka pokrywy bocznej silnika gumowa, elastyczna i odporna na olej, zapewniająca szczelność komory rozrządu w silniku S-312C; pasuje do Ursus C-330/C-330M

Opis produktu
Gumowa uszczelka pokrywy bocznej silnika stosowana w jednostce napędowej S-312C w ciągnikach Ursus C-330 i C-330M. Odpowiada za pełną szczelność obudowy rozrządu, skutecznie eliminując wycieki oleju. Produkt krajowy wykonany z odpornej na olej i temperaturę gumy technicznej o wysokiej elastyczności.

Specyfikacja techniczna
– Przeznaczenie: pokrywa boczna rozrządu silnika S-312C
– Materiał: guma techniczna olejoodporna
– Typ uszczelki: jednoczęściowa, formowana
– Odporność: olej silnikowy, wysoka temperatura
– Montaż: pod pokrywą boczną, wymaga równomiernego dociśnięcia

Numery katalogowe:
50003070,

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– Produkt krajowy o wysokiej elastyczności
– Bardzo dobra odporność na olej i temperaturę roboczą
– Idealne dopasowanie do powierzchni pokrywy
– Trwała szczelność w trudnych warunkach pracy
– Prosty i szybki montaż

Porada serwisowa
Przed montażem oczyścić powierzchnie przylegania z resztek starej uszczelki oraz odtłuścić je. Unikać nadmiernego stosowania silikonu – cienka warstwa lub montaż na sucho zwykle wystarczy. Po dokręceniu śrub sprawdzić czy uszczelka nie została wypchnięta na krawędziach.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– Wycieki oleju po bokach silnika
– Nadmierne zabrudzenia olejowe na bloku
– Pęknięcia lub deformacje uszczelki
– Przesunięcie uszczelki spowodowane utratą elastyczności

Skutki zaniedbania wymiany
– Ubytek oleju prowadzący do ryzyka zatarcia silnika
– Zanieczyszczenie komory silnika i osprzętu
– Przyspieszone zużycie elementów rozrządu
– Wysokie koszty napraw wynikające z pracy przy niedostatecznym smarowaniu

Dane techniczne

Dane techniczne

Zamienniki
POLECANE