POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.
LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.
Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu
Opis produktu
Uszczelka obudowy koła zamachowego papierowo-gumowa, odporna na olej i wysoką temperaturę, zapewniająca szczelne połączenie tylnej obudowy silnika z blokiem i ochronę komory koła zamachowego; pasuje do Ursus C-330
Opis produktu Uszczelka obudowy koła zamachowego do Ursus C-330 odpowiada za uszczelnienie tylnej części silnika, zapobiegając przedostawaniu się oleju do komory sprzęgła oraz zabezpieczając koło zamachowe przed zabrudzeniami. Wykonana z wytrzymałego materiału papierowo-gumowego, odpornego na działanie smarów i wysokiej temperatury, gwarantuje trwałą i stabilną pracę układu. Specyfikacja techniczna Materiał: papierowo-gumowy Typ: uszczelka obudowy koła zamachowego Montaż: między tylną obudową silnika a blokiem Odporność: na oleje, temperaturę, odkształcenia Funkcja: zapewnienie szczelności tylnej części jednostki napędowej
Numery katalogowe : 50001490
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 3 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – skuteczne uszczelnienie tylnej części silnika – wysoka odporność na olej i temperaturę – precyzyjne dopasowanie do oryginalnej obudowy – zmniejszenie ryzyka zabrudzenia sprzęgła – trwałość i elastyczność materiału zapewniająca długą żywotność
Porada serwisowa Przed montażem należy dokładnie oczyścić powierzchnie przylegania z resztek starej uszczelki i oleju. Podczas skręcania obudowy zaleca się równomierne dokręcanie śrub, aby uniknąć naprężeń i nieszczelności. W narożnikach można zastosować minimalną ilość silikonu wysokotemperaturowego.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki oleju między silnikiem a skrzynią biegów – zabrudzenie komory sprzęgła – ślady oleju na obudowie koła zamachowego – problemy z suchą pracą sprzęgła – twardnienie lub pękanie materiału uszczelki
Skutki zaniedbania wymiany – zaolejenie tarczy sprzęgła i jej poślizg – utrata szczelności tylnej części jednostki – szybsze zużycie uszczelniacza wału – ryzyko poważnych uszkodzeń sprzęgła – konieczność demontażu zespołu silnik–skrzynia, co zwiększa koszty naprawy