• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.008kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-148
  • Nr handlowy: 50001490
  • Kod EAN: 5906872014716
  • Drukuj
5,50 zł 4,47 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.

LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.

Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu

Opis produktu

Uszczelka obudowy koła zamachowego papierowo-gumowa, odporna na olej i wysoką temperaturę, zapewniająca szczelne połączenie tylnej obudowy silnika z blokiem i ochronę komory koła zamachowego; pasuje do Ursus C-330

Opis produktu
Uszczelka obudowy koła zamachowego do Ursus C-330 odpowiada za uszczelnienie tylnej części silnika, zapobiegając przedostawaniu się oleju do komory sprzęgła oraz zabezpieczając koło zamachowe przed zabrudzeniami. Wykonana z wytrzymałego materiału papierowo-gumowego, odpornego na działanie smarów i wysokiej temperatury, gwarantuje trwałą i stabilną pracę układu.
Specyfikacja techniczna
Materiał: papierowo-gumowy
Typ: uszczelka obudowy koła zamachowego
Montaż: między tylną obudową silnika a blokiem
Odporność: na oleje, temperaturę, odkształcenia
Funkcja: zapewnienie szczelności tylnej części jednostki napędowej

Numery katalogowe :
50001490

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 3 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– skuteczne uszczelnienie tylnej części silnika
– wysoka odporność na olej i temperaturę
– precyzyjne dopasowanie do oryginalnej obudowy
– zmniejszenie ryzyka zabrudzenia sprzęgła
– trwałość i elastyczność materiału zapewniająca długą żywotność

Porada serwisowa
Przed montażem należy dokładnie oczyścić powierzchnie przylegania z resztek starej uszczelki i oleju. Podczas skręcania obudowy zaleca się równomierne dokręcanie śrub, aby uniknąć naprężeń i nieszczelności. W narożnikach można zastosować minimalną ilość silikonu wysokotemperaturowego.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– wycieki oleju między silnikiem a skrzynią biegów
– zabrudzenie komory sprzęgła
– ślady oleju na obudowie koła zamachowego
– problemy z suchą pracą sprzęgła
– twardnienie lub pękanie materiału uszczelki

Skutki zaniedbania wymiany
– zaolejenie tarczy sprzęgła i jej poślizg
– utrata szczelności tylnej części jednostki
– szybsze zużycie uszczelniacza wału
– ryzyko poważnych uszkodzeń sprzęgła
– konieczność demontażu zespołu silnik–skrzynia, co zwiększa koszty naprawy

Dane techniczne

Dane techniczne

Producent: Polgasket
Zamienniki
POLECANE