POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.
LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.
Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu
Opis produktu
Uszczelka obudowy filtra oleju z odpornego na olej materiału kompozytowego Polgasket, zapewniająca szczelność korpusu filtra i prawidłowy przepływ oleju; element montowany w ciągnikach Ursus C-330/C-330M Opis produktu Uszczelka obudowy filtra oleju odpowiada za uszczelnienie miejsca styku korpusu filtra z blokiem silnika, zabezpieczając układ smarowania przed wyciekami. Wykonana z odpornego na olej i temperaturę materiału kompozytowego Polgasket, gwarantuje trwałość i idealne dopasowanie. Specyfikacja techniczna – Typ: uszczelka obudowy filtra oleju – Materiał: kompozyt odporny na olej i wysoką temperaturę (Polgasket) – Funkcja: uszczelnienie korpusu filtra oleju – Obróbka: precyzyjne wycinanie – Montaż: między obudową filtra a blokiem silnika Numery katalogowe 50103340
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – odporność na olej i wysoką temperaturę – wysoka precyzja wycięcia – pewna szczelność układu smarowania – trwały materiał Polgasket – pełna zgodność z oryginalnym wymiarem
Porada serwisowa Przed montażem należy dokładnie oczyścić powierzchnie styku oraz usunąć stare pozostałości uszczelki. Zaleca się sprawdzenie płaskości korpusu filtra, aby uniknąć nieszczelności i wycieków oleju.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki oleju w okolicy obudowy filtra – zapocenia lub mokre plamy na bloku silnika – spadek ciśnienia oleju – zabrudzenia olejem w komorze silnika
Skutki zaniedbania wymiany – utrata ciśnienia oleju w układzie smarowania – ryzyko uszkodzenia panewek i wałka rozrządu – zabrudzenie komory silnika – możliwość poważnej awarii jednostki napędowej