POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.
LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.
Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu Uszczelka misy olejowej papierowa o zwiększonej odporności na olej i temperaturę, odpowiedzialna za szczelne połączenie misy z blokiem oraz utrzymanie prawidłowego ciśnienia smarowania; pasuje do Ursus C-330
Opis produktu Uszczelka misy olejowej do Ursus C-330 zapewnia szczelność połączenia między misą olejową a kadłubem silnika, chroniąc układ smarowania przed wyciekami oraz utratą ciśnienia. Wykonana z trwałego materiału papierowego odpornego na olej, temperaturę i odkształcenia, gwarantuje bezproblemową pracę nawet przy intensywnej eksploatacji.
Specyfikacja techniczna Materiał: papier techniczny olejoodporny Typ: uszczelka misy olejowej Montaż: między misą olejową a blokiem silnika Odporność: na olej, temperaturę, odkształcenia Funkcja: zachowanie szczelności układu smarowania
Numery katalogowe : 50001501
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 3 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – odporność na działanie oleju i podwyższonych temperatur – pewne i trwałe uszczelnienie całej misy olejowej – idealne dopasowanie do oryginalnych wymiarów – prosta instalacja dzięki odpowiedniej elastyczności – znaczna redukcja ryzyka wycieków
Porada serwisowa Przed montażem uszczelki należy dokładnie oczyścić i odtłuścić powierzchnie styku. Zaleca się dokręcanie śrub misy równomiernie, na krzyż, aby uniknąć odkształcenia i nieszczelności. Po pierwszym nagrzaniu silnika warto skontrolować szczelność połączenia.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki oleju na styku misy i bloku – zabrudzenie dolnej części silnika – spadek poziomu oleju – twarda, sparciała lub pękająca uszczelka – sączenie oleju z narożników misy
Skutki zaniedbania wymiany – utrata ciśnienia oleju i ryzyko zatarcia silnika – uszkodzenie pompy oleju z powodu niedoboru środka smarnego – przyspieszone zużycie wału korbowego i panewek – konieczność kosztownego demontażu i naprawy silnika