• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.03kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-150
  • Nr handlowy: 50001501
  • Kod EAN: 5906872014730
  • Drukuj
8,50 zł 6,91 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.

LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.

Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu

Opis produktu

Nazwa produktu
Uszczelka misy olejowej papierowa o zwiększonej odporności na olej i temperaturę, odpowiedzialna za szczelne połączenie misy z blokiem oraz utrzymanie prawidłowego ciśnienia smarowania; pasuje do Ursus C-330

Opis produktu
Uszczelka misy olejowej do Ursus C-330 zapewnia szczelność połączenia między misą olejową a kadłubem silnika, chroniąc układ smarowania przed wyciekami oraz utratą ciśnienia. Wykonana z trwałego materiału papierowego odpornego na olej, temperaturę i odkształcenia, gwarantuje bezproblemową pracę nawet przy intensywnej eksploatacji.

Specyfikacja techniczna
Materiał: papier techniczny olejoodporny
Typ: uszczelka misy olejowej
Montaż: między misą olejową a blokiem silnika
Odporność: na olej, temperaturę, odkształcenia
Funkcja: zachowanie szczelności układu smarowania

Numery katalogowe :
50001501

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 3 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– odporność na działanie oleju i podwyższonych temperatur
– pewne i trwałe uszczelnienie całej misy olejowej
– idealne dopasowanie do oryginalnych wymiarów
– prosta instalacja dzięki odpowiedniej elastyczności
– znaczna redukcja ryzyka wycieków

Porada serwisowa
Przed montażem uszczelki należy dokładnie oczyścić i odtłuścić powierzchnie styku. Zaleca się dokręcanie śrub misy równomiernie, na krzyż, aby uniknąć odkształcenia i nieszczelności. Po pierwszym nagrzaniu silnika warto skontrolować szczelność połączenia.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– wycieki oleju na styku misy i bloku
– zabrudzenie dolnej części silnika
– spadek poziomu oleju
– twarda, sparciała lub pękająca uszczelka
– sączenie oleju z narożników misy

Skutki zaniedbania wymiany
– utrata ciśnienia oleju i ryzyko zatarcia silnika
– uszkodzenie pompy oleju z powodu niedoboru środka smarnego
– przyspieszone zużycie wału korbowego i panewek
– konieczność kosztownego demontażu i naprawy silnika

Dane techniczne

Dane techniczne

Producent: Polgasket
Zamienniki
POLECANE