MORPAK to polski producent uszczelek dla rolnictwa, motoryzacji i przemysłu.
Firma mieści się w miejscowości Łapino w województwie pomorskim (14 km od Gdańska).
Wytwórnia Uszczelek "MORPAK" jest wiodącym na rynku polskim producentem wysokiej klasy uszczelek silnikowych, skrzyń biegów, układów wydechowych, pokryw zaworów oraz mis olejowych dla przemysłu motoryzacyjnego, rolnictwa i górnictwa.
MORPAK powstał w 1946 roku w Sopocie, w 1950 został upaństwowiony by znów stać się prywatną wytwórnią uszczelek w 2008 roku a od 2010 roku funkcjonuje jako „MORPAK” Paweł Jaworski.
Opis produktu
Opis produktu
Uszczelka korkowo-gumowa misy olejowej silnika Ursus C-330, odporna na olej i temperaturę, zapewniająca szczelność połączenia miski z blokiem silnika S-312C; wykonanie Morpak
Opis produktu: Uszczelka misy olejowej do Ursus C-330 wykonana jest z trwałej mieszanki korkowo-gumowej, która zapewnia szczelne i elastyczne połączenie miski olejowej z blokiem silnika S-312C. Skutecznie eliminuje wycieki oleju, chroni układ smarowania oraz zapewnia właściwe ciśnienie obiegu oleju w jednostce napędowej.
Specyfikacja techniczna: – Typ: uszczelka misy olejowej – Materiał: mieszanka korkowo-gumowa – Właściwości: odporna na olej, elastyczna, szczelna – Montaż: pomiędzy miską olejową a blokiem silnika – Producent: Morpak
Numery katalogowe: 50001501, 2-0-054-0
Zastosowanie, pasuje do: ?? ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ?? Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – wysoka odporność na działanie oleju i temperatury – idealne dopasowanie do misy olejowej C-330 – elastyczność ułatwiająca montaż i zapewniająca równomierny docisk – trwałe uszczelnienie zapobiegające wyciekom – zgodność wymiarowa 1:1 z oryginałem
Porada serwisowa: Przed montażem oczyścić powierzchnie styku i usunąć resztki starej uszczelki. Nie stosować silikonu, ponieważ materiał korkowo-gumowy pracuje najlepiej na sucho. Po montażu warto skontrolować dokręcenie śrub misy po pierwszym rozgrzaniu silnika.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – widoczne wycieki oleju spod misy – zapocenia na bloku silnika – spadek poziomu oleju – zabrudzenia osłony silnika i podłoża pod ciągnikiem
Skutki zaniedbania wymiany: – ubytek oleju prowadzący do niedostatecznego smarowania – ryzyko zatarcia silnika – zanieczyszczenie układu smarowania – przyspieszone zużycie elementów układu korbowo-tłokowego