• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.03kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-149
  • Nr handlowy: 50001500
  • Kod EAN: 5906872014723
  • Drukuj
9,00 zł 7,32 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.

LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.

Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu

Opis produktu

Nazwa produktu
Uszczelka misy olejowej papierowa o podwyższonej odporności na olej, zapewniająca szczelne połączenie misy z blokiem silnika oraz stabilny obieg środka smarnego; pasuje do Ursus C-328

Opis produktu
Uszczelka misy olejowej do Ursus C-328 odpowiada za szczelne połączenie dolnej misy z kadłubem silnika, zapobiegając wyciekom oleju i utracie ciśnienia w układzie smarowania. Wykonana z wytrzymałego materiału papierowego odpornego na działanie oleju i podwyższoną temperaturę, gwarantuje długotrwałe i pewne uszczelnienie.

Specyfikacja techniczna
Materiał: papier techniczny odporny na olej
Typ: uszczelka misy olejowej
Montaż: między misą olejową a blokiem silnika
Odporność: na olej, temperaturę, odkształcenia
Funkcja: utrzymanie szczelności układu smarowania

Numery katalogowe:
50001500

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312A, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-325 (zgodność konstrukcyjna)

Zalety produktu (charakterystyka)
– odporność na działanie oleju i temperatury
– precyzyjne dopasowanie wymiarów do oryginału
– stabilne i trwałe uszczelnienie
– ochrona przed wyciekami i zabrudzeniem układu
– wysoka elastyczność ułatwiająca montaż

Porada serwisowa
Przed montażem należy oczyścić powierzchnie styku z resztek starej uszczelki oraz odtłuścić je. Śruby misy olejowej dokręcać równomiernie na krzyż, aby uniknąć deformacji. Po pierwszym uruchomieniu i nagrzaniu silnika warto skontrolować szczelność układu.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– wycieki oleju na połączeniu misy i bloku
– zabrudzenie dolnej części silnika
– spadek poziomu oleju
– zniszczona, sparciała lub pękająca uszczelka
– widoczne sączenie oleju na krawędziach

Skutki zaniedbania wymiany
– utrata ciśnienia oleju i ryzyko zatarcia silnika
– zabrudzenie komory roboczej i otoczenia silnika
– przyspieszone zużycie pompy oleju
– możliwość uszkodzenia wału korbowego i łożysk
– kosztowna naprawa i ryzyko poważnej awarii jednostki napędowej

Dane techniczne

Dane techniczne

Producent: Polgasket
POLECANE