POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.
LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.
Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu Uszczelka misy olejowej papierowa o podwyższonej odporności na olej, zapewniająca szczelne połączenie misy z blokiem silnika oraz stabilny obieg środka smarnego; pasuje do Ursus C-328
Opis produktu Uszczelka misy olejowej do Ursus C-328 odpowiada za szczelne połączenie dolnej misy z kadłubem silnika, zapobiegając wyciekom oleju i utracie ciśnienia w układzie smarowania. Wykonana z wytrzymałego materiału papierowego odpornego na działanie oleju i podwyższoną temperaturę, gwarantuje długotrwałe i pewne uszczelnienie.
Specyfikacja techniczna Materiał: papier techniczny odporny na olej Typ: uszczelka misy olejowej Montaż: między misą olejową a blokiem silnika Odporność: na olej, temperaturę, odkształcenia Funkcja: utrzymanie szczelności układu smarowania
Numery katalogowe: 50001500
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312A, 2 cylindry ciągniki Ursus C-325 (zgodność konstrukcyjna)
Zalety produktu (charakterystyka) – odporność na działanie oleju i temperatury – precyzyjne dopasowanie wymiarów do oryginału – stabilne i trwałe uszczelnienie – ochrona przed wyciekami i zabrudzeniem układu – wysoka elastyczność ułatwiająca montaż
Porada serwisowa Przed montażem należy oczyścić powierzchnie styku z resztek starej uszczelki oraz odtłuścić je. Śruby misy olejowej dokręcać równomiernie na krzyż, aby uniknąć deformacji. Po pierwszym uruchomieniu i nagrzaniu silnika warto skontrolować szczelność układu.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki oleju na połączeniu misy i bloku – zabrudzenie dolnej części silnika – spadek poziomu oleju – zniszczona, sparciała lub pękająca uszczelka – widoczne sączenie oleju na krawędziach
Skutki zaniedbania wymiany – utrata ciśnienia oleju i ryzyko zatarcia silnika – zabrudzenie komory roboczej i otoczenia silnika – przyspieszone zużycie pompy oleju – możliwość uszkodzenia wału korbowego i łożysk – kosztowna naprawa i ryzyko poważnej awarii jednostki napędowej