SIMMER to marka reprezentująca produkty uszczelniające takie jak uszczelki czy pierścienie uszczelniające.
SIMMER promuje się głównie w motoryzacji gdzie zajmuje się projektowaniem oraz produkcją części zamiennych z zakresu uszczelnień i systemów kontroli oraz tłumienia wibracji.
W asortymencie przedsiębiorstwa można znaleźć między innymi pierścienie uszczelnienia wału, uszczelki skrzyń biegów i silnikowe, uszczelki płaskie jak i całe systemy silnikowe.
Opis produktu
Opis produktu
Uszczelka kolektora ssącego silnika dwucylindrowego lakierowana, uszczelniająca połączenie kolektora z głowicą i stabilizująca dopływ mieszanki; pasuje do Ursus C-330
OPIS PRODUKTU Uszczelka kolektora ssącego zapewnia szczelne połączenie pomiędzy kolektorem a głowicą silnika, zapobiegając zasysaniu fałszywego powietrza oraz spadkom mocy. Wykonana z trwałego materiału o podwyższonej odporności na temperaturę i drgania, gwarantuje prawidłową pracę układu dolotowego w C-330.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA Typ: uszczelka kolektora ssącego Materiał: wielowarstwowa blacha lakierowana Funkcja: uszczelnienie układu dolotowego silnika Odporność: wysoka temperatura i drgania Montaż: pomiędzy kolektorem a głowicą silnika
NUMERY KATALOGOWE: 50005231, 2-4-786-00
ZASTOSOWANIE, PASUJE DO ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312.5, 2 cylindry
ZALETY PRODUKTU – wysoka odporność na temperaturę i odkształcenia – precyzyjne dopasowanie do kolektora i głowicy – stabilna szczelność układu dolotowego – poprawa jakości pracy silnika i równomierności obrotów – trwała konstrukcja odporna na drgania
PORADA SERWISOWA Przed montażem należy dokładnie oczyścić powierzchnie styku z resztek starej uszczelki i oleju. Zaleca się dokręcanie śrub kolektora równomiernie, w małych krokach, aby uniknąć odkształcenia kołnierzy.
OBJAWY USZKODZENIA LUB ZUŻYCIA – nierówna praca silnika i falujące obroty – zasysanie fałszywego powietrza (syczenie przy kolektorze) – spadek mocy i trudności z rozruchem – widoczne pęknięcia lub nadpalenia uszczelki – zwiększone zużycie paliwa
SKUTKI ZANIEDBANIA WYMIANY – ryzyko zbyt ubogiej mieszanki i przegrzewania silnika – uszkodzenie zaworów i gorsze spalanie – utrata szczelności kolektora, spadek mocy – pogorszenie kultury pracy jednostki napędowej