Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Uszczelka klawiatury korkowa pokrywy głowicy, elastyczna uszczelka komory dźwigni zaworowych zapewniająca szczelność i tłumienie drgań, montowana w rowku pokrywy; pasuje do Ursus C-330
Opis produktu Uszczelka klawiatury korkowa do Ursus C-330 zapewnia szczelne zamknięcie pokrywy głowicy, chroniąc komorę dźwigienek zaworowych przed wyciekami oleju oraz ograniczając przenoszenie drgań. Korek techniczny idealnie dopasowuje się do powierzchni, zachowując elastyczność i odporność na temperaturę oraz olej.
Specyfikacja techniczna Materiał: korek techniczny olejoodporny Typ części: uszczelka pokrywy klawiatury (korkowa) Montaż: w rowku pokrywy głowicy Funkcja: uszczelnienie komory nad dźwigniami zaworowymi Cechy: elastyczność, odporność na olej, dobre tłumienie drgań, stabilne przyleganie
Numery katalogowe : 50001230
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – bardzo dobra szczelność nawet przy nierównych powierzchniach – odporność na oleje silnikowe i wysokie temperatury – naturalna elastyczność i właściwości tłumiące – łatwy montaż i idealne dopasowanie – trwałość w trudnych warunkach polowych
Porada serwisowa Przed montażem należy dokładnie oczyścić rowek pokrywy i powierzchnię głowicy. W przypadku twardnienia korka lub jego spękań uszczelkę należy wymienić. Warto po kilku godzinach pracy skontrolować szczelność pokrywy.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki oleju na bokach głowicy – smugi olejowe na bloku silnika – stwardnienie, pękanie lub kruszenie się materiału – luźne osadzenie pokrywy – zwiększona głośność pracy układu klawiatury
Skutki zaniedbania wymiany – wyciek oleju i spadek poziomu smarowania – zanieczyszczenie komory klawiatury – przyspieszone zużycie dźwigienek zaworowych – zabrudzenie całego silnika olejem – ryzyko przegrzania i poważniejszych uszkodzeń jednostki napędowej