SIMMER to marka reprezentująca produkty uszczelniające takie jak uszczelki czy pierścienie uszczelniające.
SIMMER promuje się głównie w motoryzacji gdzie zajmuje się projektowaniem oraz produkcją części zamiennych z zakresu uszczelnień i systemów kontroli oraz tłumienia wibracji.
W asortymencie przedsiębiorstwa można znaleźć między innymi pierścienie uszczelnienia wału, uszczelki skrzyń biegów i silnikowe, uszczelki płaskie jak i całe systemy silnikowe.
Opis produktu
Opis produktu
Uszczelka głowicy silnika z silikonowym uszczelnieniem, dwucylindrowa, wzmacniana obręczami wokół cylindrów, do komory spalania i kanałów olejowo-wodnych; pasuje do ciągników Ursus C-330, C-330M
Opis produktu: Uszczelka głowicy z silikonem przeznaczona jest do uszczelnienia styku głowicy z blokiem silnika w jednostce dwucylindrowej S-312C. Zapewnia separację komory spalania, układu chłodzenia i kanałów olejowych, utrzymując stabilne parametry pracy i kompresję. Wersja silikonowa poprawia szczelność oraz odporność na odkształcenia powstające podczas nagrzewania i chłodzenia silnika.
Specyfikacja techniczna: – Typ: uszczelka głowicy z silikonem – Konfiguracja: 2 cylindry – Materiał: warstwowa uszczelka metalowo-kompozytowa z silikonowymi pierścieniami – Wzmocnienia: metalowe obręcze wokół tulei cylindrowych – Przeznaczenie: uszczelnienie bloku i głowicy, kanałów wodnych i olejowych – Odporność: wysoka odporność na temperaturę, ciśnienie i obciążenia termiczne
Numery katalogowe: 42022090
Zastosowanie, pasuje do: – ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry – ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – doskonała szczelność dzięki silikonowym pierścieniom – wysoka odporność na temperaturę i ciśnienie spalania – wzmocnienia stalowe gwarantujące stabilność pracy – idealne dopasowanie do głowicy i bloku C-330 – trwałość i niezawodność przy długotrwałej eksploatacji
Porada serwisowa: Przed montażem dokładnie oczyścić powierzchnie bloku i głowicy, sprawdzić ich płaskość oraz drożność kanałów. Uszczelkę montować na sucho, bez dodatkowych silikonów. Śruby głowicy dokręcać w kolejności od środka na zewnątrz, etapami, zgodnie z zalecanym momentem 115–120