• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.15kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-331
  • Nr handlowy: 212091
  • Kod EAN: 5906872015485
  • Drukuj
37,00 zł 30,08 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.

LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.

Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu

Opis produktu

Uszczelka głowicy silnika S-320, stalowo-grafitowa wzmacniana pierścieniem uszczelniającym Q-95 mm, odporna termicznie i ciśnieniowo, stosowana w jednostkach napędowych Andoria S-320; do silników stacjonarnych i ciągników jednoosiowych
Opis produktu:
Uszczelka głowicy silnika S-320 wykonana z materiału stalowo-grafitowego, wyposażona w pierścień wzmacniający wokół tulei cylindrowej. Zapewnia szczelność między blokiem a głowicą, chroniąc silnik przed utratą kompresji i przedostawaniem się płynów eksploatacyjnych. Produkt wysokiej jakości, przeznaczony do silników stacjonarnych Andoria S-320.
Specyfikacja techniczna:
– Typ: uszczelka głowicy
– Średnica cylindra: Q-95 mm
– Materiał: stal grafitowa wzmacniana
– Wzmocnienie: pierścień stalowy wokół tulei
– Odporność: wysokie ciśnienie i temperatura
– Producent: Polgasket

Numery katalogowe:
212091, 351002, 351003

Zastosowanie, pasuje do:
?? silniki stacjonarne Andoria S-320, S-321, S-322
?? agregaty prądotwórcze, pompy wodne, maszyny rolnicze napędzane jednostką S-320

Zalety produktu (charakterystyka):
– wysoka odporność na temperaturę i ciśnienie spalania
– trwałe wzmocnienie stalowym pierścieniem
– precyzyjne dopasowanie do bloku i głowicy
– odporność na przedmuchy i odkształcenia
– gwarantowana szczelność w długotrwałej eksploatacji

Porada serwisowa:
Przed montażem dokładnie oczyścić powierzchnie głowicy i bloku z pozostałości starej uszczelki. Sprawdzić płaskość głowicy i stan tulei cylindrowych. Uszczelkę montować wyłącznie na sucho – bez past uszczelniających. Po dokręceniu głowicy zaleca się ponowny moment kontrolny po 2–3 godzinach pracy silnika.

Objawy uszkodzenia lub zużycia:
– przedmuchy gazów spalinowych do układu chłodzenia
– obecność oleju w płynie chłodniczym
– utrata mocy silnika i nierówna praca
– wycieki płynów eksploatacyjnych wokół głowicy

Skutki zaniedbania wymiany:
– utrata kompresji i nadmierne spalanie paliwa
– przegrzewanie się silnika i ryzyko pęknięcia głowicy
– zatarcie tłoka lub uszkodzenie tulei cylindrowej
– kosztowna awaria jednostki napędowej

Dane techniczne

Dane techniczne

Producent: Polgasket
POLECANE