POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.
LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.
Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu
Opis produktu
Uszczelka głowicy silnika S-320, stalowo-grafitowa wzmacniana pierścieniem uszczelniającym Q-95 mm, odporna termicznie i ciśnieniowo, stosowana w jednostkach napędowych Andoria S-320; do silników stacjonarnych i ciągników jednoosiowych Opis produktu: Uszczelka głowicy silnika S-320 wykonana z materiału stalowo-grafitowego, wyposażona w pierścień wzmacniający wokół tulei cylindrowej. Zapewnia szczelność między blokiem a głowicą, chroniąc silnik przed utratą kompresji i przedostawaniem się płynów eksploatacyjnych. Produkt wysokiej jakości, przeznaczony do silników stacjonarnych Andoria S-320. Specyfikacja techniczna: – Typ: uszczelka głowicy – Średnica cylindra: Q-95 mm – Materiał: stal grafitowa wzmacniana – Wzmocnienie: pierścień stalowy wokół tulei – Odporność: wysokie ciśnienie i temperatura – Producent: Polgasket
Numery katalogowe: 212091, 351002, 351003
Zastosowanie, pasuje do: ?? silniki stacjonarne Andoria S-320, S-321, S-322 ?? agregaty prądotwórcze, pompy wodne, maszyny rolnicze napędzane jednostką S-320
Zalety produktu (charakterystyka): – wysoka odporność na temperaturę i ciśnienie spalania – trwałe wzmocnienie stalowym pierścieniem – precyzyjne dopasowanie do bloku i głowicy – odporność na przedmuchy i odkształcenia – gwarantowana szczelność w długotrwałej eksploatacji
Porada serwisowa: Przed montażem dokładnie oczyścić powierzchnie głowicy i bloku z pozostałości starej uszczelki. Sprawdzić płaskość głowicy i stan tulei cylindrowych. Uszczelkę montować wyłącznie na sucho – bez past uszczelniających. Po dokręceniu głowicy zaleca się ponowny moment kontrolny po 2–3 godzinach pracy silnika.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – przedmuchy gazów spalinowych do układu chłodzenia – obecność oleju w płynie chłodniczym – utrata mocy silnika i nierówna praca – wycieki płynów eksploatacyjnych wokół głowicy
Skutki zaniedbania wymiany: – utrata kompresji i nadmierne spalanie paliwa – przegrzewanie się silnika i ryzyko pęknięcia głowicy – zatarcie tłoka lub uszkodzenie tulei cylindrowej – kosztowna awaria jednostki napędowej