• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.126kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-330
  • Nr handlowy: 212089
  • Kod EAN: 5906872015478
  • Drukuj
16,00 zł 13,01 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.

LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.

Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu

Opis produktu

Uszczelka głowicy silnika S-231 z pierścieniem uszczelniającym i fabrycznymi otworami chłodzenia oraz smarowania, zapewniająca szczelność komory spalania i styku głowicy z blokiem; pasuje do Ursus C-328

Opis produktu
Uszczelka głowicy silnika S-231 odpowiada za uszczelnienie komory spalania oraz kanałów olejowych i chłodzących pomiędzy blokiem a głowicą. Stosowana w jednostkach C-328, zapewnia stabilną pracę silnika i prawidłowe ciśnienie kompresji. Wykonana z kompozytu metalowo-grafitowego o dużej odporności termicznej.

Specyfikacja techniczna
• Materiał: kompozyt metalowo-grafitowy
• Wzmocnienie: pierścień stalowy wokół cylindra
• Funkcja: uszczelnienie komory spalania i kanałów olejowych
• Montaż: między blokiem silnika a głowicą S-231

Numery katalogowe:
212089

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-231
ciągniki Ursus C-325 z silnikiem S-312

Zalety produktu (charakterystyka)
• wysoka odporność na ciśnienie i temperaturę
• wzmocniony pierścień zapewniający stabilną kompresję
• idealne dopasowanie do silników serii S-231
• trwałość i odporność na przedmuchy
• stabilna szczelność nawet przy dużym obciążeniu

Porada serwisowa
Przed montażem oczyścić płaszczyzny bloku i głowicy oraz sprawdzić ich płaskość. Zalecane jest użycie nowych śrub głowicy i dokręcanie w kolejności zgodnej z instrukcją serwisową, z kontrolą momentu po pierwszych godzinach pracy.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
• przedmuchy spalin na zewnątrz i przy kolektorze
• spadek kompresji i trudności z rozruchem
• olej w płynie chłodzącym lub odwrotnie
• przegrzewanie silnika i nierówna praca

Skutki zaniedbania wymiany
• utrata kompresji i wzrost zużycia paliwa
• ryzyko przegrzania jednostki napędowej
• uszkodzenie głowicy lub bloku silnika
• konieczność kosztownego remontu silnika

Dane techniczne

Dane techniczne

Producent: Polgasket
POLECANE