POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.
LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.
Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu
Opis produktu
Uszczelka głowicy silnika S-231 z pierścieniem uszczelniającym i fabrycznymi otworami chłodzenia oraz smarowania, zapewniająca szczelność komory spalania i styku głowicy z blokiem; pasuje do Ursus C-328
Opis produktu Uszczelka głowicy silnika S-231 odpowiada za uszczelnienie komory spalania oraz kanałów olejowych i chłodzących pomiędzy blokiem a głowicą. Stosowana w jednostkach C-328, zapewnia stabilną pracę silnika i prawidłowe ciśnienie kompresji. Wykonana z kompozytu metalowo-grafitowego o dużej odporności termicznej.
Specyfikacja techniczna • Materiał: kompozyt metalowo-grafitowy • Wzmocnienie: pierścień stalowy wokół cylindra • Funkcja: uszczelnienie komory spalania i kanałów olejowych • Montaż: między blokiem silnika a głowicą S-231
Numery katalogowe: 212089
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-231 ciągniki Ursus C-325 z silnikiem S-312
Zalety produktu (charakterystyka) • wysoka odporność na ciśnienie i temperaturę • wzmocniony pierścień zapewniający stabilną kompresję • idealne dopasowanie do silników serii S-231 • trwałość i odporność na przedmuchy • stabilna szczelność nawet przy dużym obciążeniu
Porada serwisowa Przed montażem oczyścić płaszczyzny bloku i głowicy oraz sprawdzić ich płaskość. Zalecane jest użycie nowych śrub głowicy i dokręcanie w kolejności zgodnej z instrukcją serwisową, z kontrolą momentu po pierwszych godzinach pracy.
Objawy uszkodzenia lub zużycia • przedmuchy spalin na zewnątrz i przy kolektorze • spadek kompresji i trudności z rozruchem • olej w płynie chłodzącym lub odwrotnie • przegrzewanie silnika i nierówna praca
Skutki zaniedbania wymiany • utrata kompresji i wzrost zużycia paliwa • ryzyko przegrzania jednostki napędowej • uszkodzenie głowicy lub bloku silnika • konieczność kosztownego remontu silnika