POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.
LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.
Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu Uszczelka głowicy silnika z obrzeżem stalowym do Ursus C-325/C-328, zapewniająca szczelność komory spalania oraz układów olejowych i chłodzenia w silniku S-312, montowana między blokiem a głowicą
Opis produktu Uszczelka głowicy z obrzeżem stalowym przeznaczona do silników Ursus C-325/C-328 odpowiada za zapewnienie pełnej szczelności pomiędzy blokiem a głowicą. Wykonana z materiału kompozytowego ze wzmocnieniami stalowymi wokół tulei cylindrowych, wytrzymuje wysokie ciśnienia i temperatury pracy. Chroni przed mieszaniem się oleju, płynu chłodzącego i gazów spalinowych, stabilizując pracę dwucylindrowej jednostki napędowej.
Specyfikacja techniczna – Typ: uszczelka głowicy silnika – Konstrukcja: kompozyt z obrzeżem stalowym – Przeznaczenie: uszczelnienie komory spalania, kanałów olejowych i chłodzących – Montaż: pomiędzy blokiem silnika a głowicą – Kompatybilność: silniki dwucylindrowe serii S-312
Numery katalogowe: 42022325, 42022090
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-325 z silnikiem S-312, 2 cylindry ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – stalowe obrzeża zwiększające odporność na przedmuchy – wysoka wytrzymałość na temperaturę i ciśnienie – idealne dopasowanie do silników S-312 – stabilne uszczelnienie kanałów chłodzenia i smarowania – długa żywotność dzięki wzmocnionej konstrukcji Porada serwisowa Przed montażem oczyścić dokładnie powierzchnię głowicy i bloku oraz sprawdzić ich płaskość. Zaleca się dokręcanie śrub głowicy zgodnie z kolejnością i momentem podanym w instrukcji. Po pierwszych godzinach pracy warto ponownie skontrolować dokręcenie. Objawy uszkodzenia lub zużycia – ubytek płynu chłodzącego lub oleju – biały dym z wydechu – przegrzewanie silnika – przedmuchy spalin w okolicy głowicy – nierówna praca silnika Skutki zaniedbania wymiany – ryzyko przegrzania i uszkodzenia głowicy – możliwość zmieszania oleju z płynem chłodzącym – spadek kompresji i utrata mocy – poważna awaria silnika wymagająca remontu
Charakterystyka: - średnica otworów: 108 mm - grubość: 1,5 mm - ilość otworów: 2