• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.2kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-095
  • Nr handlowy: 42022090, 01-22-766L
  • Kod EAN: 5906872148855
  • Drukuj
69,00 zł 56,10 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

MORPAK to polski producent uszczelek dla rolnictwa, motoryzacji i przemysłu.
Firma mieści się w miejscowości Łapino w województwie pomorskim (14 km od Gdańska).

Wytwórnia Uszczelek "MORPAK" jest wiodącym na rynku polskim producentem wysokiej klasy uszczelek silnikowych, skrzyń biegów, układów wydechowych, pokryw zaworów oraz mis olejowych dla przemysłu motoryzacyjnego, rolnictwa i górnictwa.

MORPAK powstał w 1946 roku w Sopocie, w 1950 został upaństwowiony by znów stać się prywatną wytwórnią uszczelek w 2008 roku a od 2010 roku funkcjonuje jako „MORPAK” Paweł Jaworski.
Opis produktu

Opis produktu

Uszczelka głowicy silnika lakierowana, dwucylindrowa do uszczelnienia komory spalania i kanałów chłodzenia, montowana pomiędzy blokiem a głowicą; pasuje do Ursus C-330

OPIS PRODUKTU
Uszczelka głowicy lakierowana zapewnia szczelne połączenie pomiędzy blokiem silnika a głowicą, zapobiegając przedmuchom spalin oraz wyciekom płynu chłodzącego i oleju. Wykonana jest z wysokiej jakości płyty uszczelniającej z powłoką lakierniczą, która poprawia odporność na temperaturę i ciśnienie. Element jest niezbędny podczas każdej regeneracji lub remontu głowicy silnika.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Typ: uszczelka głowicy silnika, lakierowana
Materiał: płyta uszczelniająca z powłoką termoodporną
Konstrukcja: 2-otworowa, do silnika dwucylindrowego
Montaż: pomiędzy blok silnika a głowicę
Funkcja: uszczelnienie komór spalania oraz kanałów chłodzenia i olejowych

NUMERY KATALOGOWE:
42022090, 01-22-766-L

ZASTOSOWANIE, PASUJE DO
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

ZALETY PRODUKTU
– wysoka odporność termiczna dzięki lakierowanej powierzchni
– pewne uszczelnienie komór spalania bez ryzyka przedmuchów
– precyzyjne dopasowanie do bloku i głowicy silnika
– odporność na działanie płynu chłodzącego i oleju
– trwałość i stabilność wymiarowa nawet pod wysokim ciśnieniem

PORADA SERWISOWA
Przed montażem należy dokładnie oczyścić powierzchnię bloku i głowicy oraz skontrolować ich płaskość. Dokręcanie śrub głowicy powinno odbywać się zgodnie z kolejnością i momentem zalecanym przez producenta. Po pierwszych godzinach pracy warto sprawdzić, czy nie występują wycieki płynu lub oleju.

OBJAWY USZKODZENIA LUB ZUŻYCIA
– przedmuchy spalin na styku głowicy i bloku
– ubytki płynu chłodzącego lub pienienie w chłodnicy
– olej w płynie chłodzącym lub odwrotnie
– nierówna praca silnika, spadek kompresji
– przegrzewanie silnika

SKUTKI ZANIEDBANIA WYMIANY
– znaczne obniżenie kompresji i mocy silnika
– ryzyko przegrzania i uszkodzenia głowicy
– możliwość pęknięcia tulei lub poważnej awarii bloku
– unieruchomienie silnika i wysokie koszty naprawy

Dane techniczne

Dane techniczne

Producent: Morpak
POLECANE