• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.134kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-381
  • Nr handlowy: 50000291
  • Kod EAN: 5906872015690
  • Drukuj
45,00 zł 36,59 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Tulejka wałka rozrządu środkowa Ursus C-330, stalowa precyzyjna z kanałem smarującym, montowana w bloku silnika S-312C dla stabilnego prowadzenia wałka; wykonanie krajowe

Opis produktu:
Tulejka wałka rozrządu środkowa do Ursus C-330 odpowiada za prawidłowe podparcie wałka rozrządu w centralnej części bloku silnika S-312C. Wykonana z wysokowytrzymałej stali, posiada precyzyjny otwór smarujący zapewniający odpowiednie smarowanie i minimalizujący zużycie. Stabilizuje pozycję wałka, utrzymując właściwe fazy rozrządu.

Specyfikacja techniczna:
– Typ: tulejka środkowa wałka rozrządu
– Materiał: stal precyzyjna
– Budowa: otwór smarujący, dokładna obróbka pasowań
– Montaż: w środkowej części bloku silnika S-312C
– Funkcja: prowadzenie i podparcie wałka rozrządu
– Wykonanie: produkt krajowy

Numery katalogowe:
50000291

Zastosowanie, pasuje do:
?? ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
?? Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka):
– wysoka precyzja wykonania zapewniająca minimalny luz
– odpowiednie smarowanie dzięki otworowi olejowemu
– stabilna praca wałka rozrządu bez wibracji i kołysań
– trwałość i odporność na obciążenia cieplne
– zgodność wymiarowa 1:1 z oryginałem

Porada serwisowa:
Przed montażem sprawdzić czystość kanałów olejowych oraz średnicę gniazda. Tulejkę wciskać przy użyciu odpowiedniego narzędzia, aby uniknąć jej odkształcenia. Po zamontowaniu sprawdzić osiowość wałka rozrządu i drożność otworu smarującego.

Objawy uszkodzenia lub zużycia:
– metaliczne stuki z okolic rozrządu
– nierówna praca wałka rozrządu
– obniżone ciśnienie oleju
– przyspieszone zużycie krzywek i panewek

Skutki zaniedbania wymiany:
– zatarcie wałka rozrządu
– rozregulowanie faz i pogorszenie pracy silnika
– uszkodzenie układu smarowania
– konieczność generalnego remontu jednostki napędowej

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE