Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu: Tulejka prowadząca pedału gazu z tworzywa do układu sterowania dawką paliwa w ciągnikach Ursus C-355 i C-360, stabilizująca oś obrotu dźwigni oraz zmniejszająca opory pracy mechanizmu pedału
Opis produktu: Tulejka pedału gazu wykonana z trwałego tworzywa pełni funkcję prowadzącą i stabilizującą oś obrotu dźwigni gazu w ciągnikach Ursus. Zapobiega powstawaniu luzów, poprawia płynność działania pedału i ogranicza zużycie metalowych elementów układu sterowania. Produkt krajowy, odporny na ścieranie i warunki pracy w gospodarstwie.
Specyfikacja techniczna: Materiał: tworzywo konstrukcyjne o podwyższonej odporności Zastosowanie: prowadzenie i stabilizacja osi pedału gazu Właściwości: niski współczynnik tarcia, odporność na odkształcenia Montaż: nasuwana na oś prowadzącą dźwigni gazu
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-355 z silnikiem S-4002, 4 cylindry ciągniki Ursus C-360 z silnikiem S-4003, 4 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – redukcja luzów i hałasu w mechanizmie pedału – lekka, odporna na zużycie konstrukcja – zapewnia płynniejszy ruch dźwigni gazu – zgodność wymiarowa z oryginalnym układem Ursus – szybki i bezproblemowy montaż
Porada serwisowa: Przed montażem tulejki dokładnie oczyść trzpień i gniazdo z kurzu oraz starego smaru. Warto zastosować cienką warstwę smaru litowego, aby zwiększyć żywotność elementu i poprawić płynność ruchu dźwigni.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – wyczuwalny luz pedału gazu – nierówny lub ciężki ruch dźwigni sterowania – stuki w okolicach mechanizmu pedału – przyspieszone zużycie trzpienia lub gniazda
Skutki zaniedbania wymiany: Nadmierne luzy w układzie gazu mogą prowadzić do nieprecyzyjnej regulacji obrotów silnika, problemów z utrzymaniem stałej prędkości oraz szybszego zużycia metalowych elementów mechanizmu, co zwiększa koszty późniejszych napraw.