APARTS swoim klientom oferuje różnego rodzaju produkty z zakresu technicznego zaopatrzenia rolnictwa w szerokim tego słowa znaczeniu.
Reprezentując wyselekcjonowaną sieć fabryk i mniejszych zakładów produkcyjnych z wielu regionów świata, APARTS dał podwaliny obecnej obecności tejże grupy producenckiej na polskim rynku.
APARTS jest polską marką, powstałą na początku 2019 roku w Warszawie, mającą duże doświadczenie w branży, skupiającą pod swoim szyldem następujące działy:
- technikę rolniczą
- technikę motoryzacyjną
- dobra użytkowe i techniczne wyposażenie gospodarstw
Technika rolnicza to obecnie największy dział w grupie APARTS a swoją, obecnie bardzo mocną pozycję w branży zawdzięcza przede wszystkim innowacyjności w kreowaniu jakości swoich produktów - produktów istniejących już na rynku od wielu lat, patrząc wstecz, ale bez wyraźnego stabilnego poziomu jakości i powtarzalności.
Dosięganie najwyższych standardów jakości produktów z uwzględnieniem surowych reguł selekcji zakładów produkcyjnych stało się istotnym motorem wzrostu znaczenia marki APARTS.
Opis produktu
Opis produktu
Tulejka korbowodu R1 bimetaliczna do silnika Ursus C-330, zapewniająca prowadzenie sworznia tłokowego i stabilne osadzenie główki korbowodu w układzie korbowo–tłokowym
OPIS PRODUKTU Bimetaliczna tulejka korbowodu R1 montowana w główce korbowodu, odpowiedzialna za prowadzenie sworznia tłokowego. Zapewnia prawidłową pracę układu korbowego, zmniejsza tarcie i stabilizuje ruch obrotowy korbowodu pod obciążeniem. SPECYFIKACJA TECHNICZNA Typ: tulejka korbowodu R1 Materiał: bimetal (stal + warstwa ślizgowa) Konstrukcja: rolowana, cylindryczna Montaż: wcisk + roztaczanie do wymiaru nominalnego Funkcja: prowadzenie sworznia tłokowego w główce korbowodu
NUMERY KATALOGOWE : 50001731
ZASTOSOWANIE, PASUJE DO ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ZALETY PRODUKTU – bardzo wysoka odporność na ścieranie – stabilne prowadzenie sworznia tłokowego – pewne osadzenie w korbowodzie – precyzyjne dopasowanie wymiarowe – długotrwała praca w wysokich obciążeniach
PORADA SERWISOWA Po wprasowaniu tulejkę należy zawsze roztoczyć pod wymiar sworznia. Sprawdzić luz roboczy i zadbać o prawidłowe smarowanie podczas pierwszego uruchomienia.
OBJAWY ZUŻYCIA – metaliczne stuki z górnej części silnika – nadmierny luz na sworzniu – spadek mocy i kompresji – pogorszenie kultury pracy silnika
SKUTKI ZANIEDBANIA WYMIANY – możliwość zatarcia sworznia – uszkodzenie tłoka lub korbowodu – poważna awaria układu korbowo–tłokowego – ryzyko unieruchomienia silnika