Tulejka koła pośredniego rozrządu do C-330; 50002110 Produkt krajowy

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.07kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-169
  • Nr handlowy: 50002110
  • Kod EAN: 5906872014884
  • Drukuj
17,00 zł 13,82 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Tulejka koła pośredniego rozrządu, mosiężna, precyzyjna tuleja ślizgowa zapewniająca prowadzenie i płynną pracę koła pośredniego w silniku S-312C; pasuje do Ursus C-330/C-330M

Opis produktu
Tulejka ślizgowa koła pośredniego stosowana w układzie rozrządu silnika S-312C montowanego w Ursus C-330 i C-330M. Odpowiada za prawidłowe prowadzenie osi oraz stabilne obracanie koła pośredniego, minimalizując tarcie oraz zużycie. Wykonana z wysokowytrzymałego mosiądzu, produkt krajowy charakteryzujący się dużą odpornością na ścieranie.

Specyfikacja techniczna
– Przeznaczenie: koło pośrednie układu rozrządu silnika S-312C
– Funkcja: tuleja ślizgowa prowadząca i ustalająca
– Materiał: mosiądz
– Obróbka: toczenie precyzyjne
– Montaż: wcisk w gnieździe obudowy rozrządu

Numery katalogowe:
50002110,

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– Wysoka odporność na ścieranie dzięki materiałowi mosiężnemu
– Zapewnia płynną pracę koła pośredniego
– Dokładnie odwzorowane wymiary oryginału
– Produkt krajowy – wysoka jakość wykonania
– Redukcja hałasu i wibracji w układzie rozrządu

Porada serwisowa
Przed montażem należy oczyścić gniazdo tulejki w obudowie rozrządu i sprawdzić jego średnicę. Tulejkę wciskać równomiernie, używając odpowiedniego pobijaka. Po montażu skontrolować luz roboczy koła pośredniego – zbyt duży luz oznacza konieczność wymiany osi.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– Hałas lub stukanie koła pośredniego
– Zwiększony luz osiowy lub promieniowy
– Widoczne wytarcia lub rowki wewnątrz tulejki
– Niestabilna praca układu rozrządu
– Wibracje w okolicy pokrywy rozrządu

Skutki zaniedbania wymiany
– Przyspieszone zużycie koła pośredniego i osi
– Nadmierne luzy w układzie rozrządu
– Możliwość przeskoczenia synchronizacji
– Ryzyko poważnych uszkodzeń silnika
– Znaczne podniesienie kosztów naprawy

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE