Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Tulejka koła pośredniego rozrządu, mosiężna, precyzyjna tuleja ślizgowa zapewniająca prowadzenie i płynną pracę koła pośredniego w silniku S-312C; pasuje do Ursus C-330/C-330M
Opis produktu Tulejka ślizgowa koła pośredniego stosowana w układzie rozrządu silnika S-312C montowanego w Ursus C-330 i C-330M. Odpowiada za prawidłowe prowadzenie osi oraz stabilne obracanie koła pośredniego, minimalizując tarcie oraz zużycie. Wykonana z wysokowytrzymałego mosiądzu, produkt krajowy charakteryzujący się dużą odpornością na ścieranie.
Specyfikacja techniczna – Przeznaczenie: koło pośrednie układu rozrządu silnika S-312C – Funkcja: tuleja ślizgowa prowadząca i ustalająca – Materiał: mosiądz – Obróbka: toczenie precyzyjne – Montaż: wcisk w gnieździe obudowy rozrządu
Numery katalogowe: 50002110,
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – Wysoka odporność na ścieranie dzięki materiałowi mosiężnemu – Zapewnia płynną pracę koła pośredniego – Dokładnie odwzorowane wymiary oryginału – Produkt krajowy – wysoka jakość wykonania – Redukcja hałasu i wibracji w układzie rozrządu
Porada serwisowa Przed montażem należy oczyścić gniazdo tulejki w obudowie rozrządu i sprawdzić jego średnicę. Tulejkę wciskać równomiernie, używając odpowiedniego pobijaka. Po montażu skontrolować luz roboczy koła pośredniego – zbyt duży luz oznacza konieczność wymiany osi.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – Hałas lub stukanie koła pośredniego – Zwiększony luz osiowy lub promieniowy – Widoczne wytarcia lub rowki wewnątrz tulejki – Niestabilna praca układu rozrządu – Wibracje w okolicy pokrywy rozrządu
Skutki zaniedbania wymiany – Przyspieszone zużycie koła pośredniego i osi – Nadmierne luzy w układzie rozrządu – Możliwość przeskoczenia synchronizacji – Ryzyko poważnych uszkodzeń silnika – Znaczne podniesienie kosztów naprawy