Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu: Tulejka koła pasowego wału korbowego, precyzyjna stalowa tuleja prowadząca zapewniająca centrowanie i stabilne osadzenie koła pasowego w silniku S-312C; pasuje do Ursus C-330/C-330M
Opis produktu Tulejka koła pasowego stosowana na czopie wału korbowego w silniku S-312C montowanym w Ursus C-330 i C-330M. Zapewnia właściwe prowadzenie, osiowanie i stabilne osadzenie koła pasowego napędzającego paski klinowe. Produkt krajowy wykonany z wysokowytrzymałej stali, odpornej na ścieranie i odkształcenia.
Specyfikacja techniczna – Przeznaczenie: wał korbowy silnika S-312C – Funkcja: centrowanie i ustalanie koła pasowego – Materiał: stal konstrukcyjna hartowana – Obróbka: toczenie precyzyjne – Montaż: wcisk na czopie wału korbowego
Numery katalogowe: 50001950, Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – Produkt krajowy o wysokiej jakości wykonania – Stabilizuje położenie koła pasowego – Zmniejsza ryzyko bicia i niewspółosiowości – Wysoka odporność na zużycie i obciążenia – Dokładnie odwzorowane wymiary oryginału
Porada serwisowa Przed montażem należy oczyścić czop wału korbowego z nalotu i rdzy. Tulejkę należy wprasować równomiernie, bez uderzeń punktowych. W przypadku luzów na kole pasowym wskazane jest sprawdzenie stanu klinu oraz prawidłowego dopasowania tulejki.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – Bicie lub drgania koła pasowego – Nierówna praca pasków klinowych – Widoczne wytarcia lub luzy na czopie wału – Hałasy z przedniej części silnika
Skutki zaniedbania wymiany – Przyspieszone zużycie koła pasowego i pasków – Ryzyko uszkodzenia czopa wału korbowego – Niewłaściwe napięcie napędu osprzętu – Możliwość poważnej awarii przedniego układu napędu