Marka Black Panther reprezentuje zaufanego dostawcę tłoków oraz tulei cylindrowych do samochodów i ciągników rolniczych.
Obiekt produkcyjny firmy został zaprojektowany w celu optymalizacji wszystkich dostępnych zasobów i sprawnie funkcjonuje z zainstalowaną najnowszą infrastrukturą techniczną, w tym sprzętem, w celu zapewnienia najwyższych standardów jakości produkcji.
Black Panther reprezentuje godną pozazdroszczenia historię innowacyjnej inżynierii, wydajnej produkcji i bezkompromisowej jakości.
W latach osiemdziesiątych XX wieku, kiedy to firma rozpoczynała swoją działalność, wydajność topienia w produkcji wynosiła niepełne 30 ton miesięcznie. Obecnie, stosując odpowiednie piece indukcyjne średniej częstotliwości wydajność zwiększyła się ponad 20-krotnie.
Opis produktu
Opis produktu
Tuleja cylindrowa silnika S-312 Q-102 mm Black Panther, element układu cylindrowo-tłokowego odpowiadający za kompresję i prowadzenie tłoka, montowana w bloku silnika ciągników Ursus C-330/C-330M
Opis produktu Tuleja cylindrowa Black Panther do silnika S-312 stosowanego w Ursus C-330 to precyzyjnie wykonany element odpowiedzialny za utrzymanie właściwej kompresji oraz prawidłową pracę tłoka. Wykonana z wysokowytrzymałej stali, hartowana i honowana, gwarantuje szczelność układu oraz długą żywotność silnika.
Specyfikacja techniczna Typ: tuleja cylindrowa silnika Średnica wewnętrzna: Q-102 mm Wysokość: standardowa do silnika S-312 Materiał: stal stopowa, obróbka cieplna + honowanie Przeznaczenie: montaż w bloku silnika, współpraca z tłokiem i pierścieniami tłokowymi Silnik: Ursus S-312, 2 cylindry, chłodzony cieczą
Numery katalogowe: 50107100, 5000022
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka odporność na zużycie i przegrzewanie – precyzyjne honowanie zapewniające optymalne smarowanie – pełna zgodność wymiarowa z oryginałem – stabilna kompresja i lepsza praca silnika – markowa jakość Black Panther
Porada serwisowa Przed montażem tuleję należy delikatnie ogrzać, a gniazdo w bloku oczyścić i sprawdzić pod kątem ovalizacji. Zaleca się montaż na nowych oringach, z użyciem lekkiego filmu olejowego. Po wymianie należy kontrolować temperaturę i pracę silnika podczas pierwszych godzin docierania.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – spadek kompresji i trudności z rozruchem – zwiększone zużycie oleju i dymienie na niebiesko – stukanie tłoka o gładź tulei – rysy, zatarcia lub przebarwienia w gładzi – utrata mocy pod obciążeniem
Skutki zaniedbania wymiany – ryzyko zatarcia tłoka i pierścieni – gwałtowne zużycie wału i panewek – wzrost spalania paliwa i oleju – możliwość całkowitego uszkodzenia silnika wymagającego generalnego remontu