SensorMILA to polska marka reprezentująca produkty pomiarowe i aparaturę kontrolną w szerokim tego słowa znaczeniu.
Wśród produktowych zastosowań znajdziemy sensory, czujniki, przełączniki, reduktory, silniczki, wentylatory, mierniki, przekaźniki, rejestratory, wskaźniki, liczniki i wyświetlacze stosowane w motoryzacji, przemyśle i rolnictwie.
SensorMILA promuje się głównie w motoryzacji ale w swojej ofercie posiada także szeroką gamę produktów stosowanych w rolnictwie.
Marka popularna wśród polskich rolników i dobrze zapadająca w pamięć zarówno pod względem precyzji pomiaru, jakości wykonania ale także estetycznym.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Elektroniczny traktometr 12V 3-pin z licznikiem motogodzin LCD i skalą 35 km/h stosowany w ciągnikach Zetor URII oraz ZTS 8211–16245 po 1990 r. Umożliwia dokładny odczyt obrotów silnika, WOM oraz rejestrację motogodzin. Tarcza posiada kolorowe strefy dla WOM 540/1000 oraz zakresy obrotów roboczych.
Specyfikacja techniczna – Typ elementu: elektroniczny traktometr / licznik motogodzin – Zasilanie: 12V – Ilość pinów: 3 – Skala prędkości: 35 km/h – Funkcje: obroty silnika, WOM, motogodziny na wyświetlaczu LCD – Konstrukcja: odporna na drgania i temperaturę, obudowa Sensor Mila – Montaż: standardowy otwór tablicy przyrządów Zetor/ZTS
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Zetor URII / ZTS (po 1990 r., skrzynia 35 km/h) – 8211, 8225 – 10245, 12245 – 14245, 16245
Zalety produktu (charakterystyka) – precyzyjne wskazania obrotów WOM i silnika – dokładne naliczanie motogodzin dzięki LCD – czytelne strefy kolorystyczne ułatwiające dobór optymalnych obrotów – kompatybilność z instalacją 3-pin i wersją 4-pin (po prawidłowym podłączeniu) – odporność na wibracje typowe dla ciężkiej serii ZTS
Porada serwisowa Podczas montażu konieczne jest zweryfikowanie zgodności sygnałów według schematu instalacji. Nieprawidłowe podłączenie może powodować skoki wskazówki, brak odczytu WOM lub błędne naliczanie motogodzin. Po instalacji wykonaj test obrotów na różnych prędkościach.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – brak wskazań obrotów silnika – niestabilna praca wskazówki – brak wyświetlania motogodzin – przekłamania skali WOM przy wyższych obrotach
Skutki zaniedbania wymiany – brak kontroli prędkości WOM – nieprawidłowe planowanie przeglądów serwisowych – ryzyko przeciążenia osprzętu i agregatów – zwiększone zużycie paliwa oraz elementów układu napędowego