SensorMILA to polska marka reprezentująca produkty pomiarowe i aparaturę kontrolną w szerokim tego słowa znaczeniu.
Wśród produktowych zastosowań znajdziemy sensory, czujniki, przełączniki, reduktory, silniczki, wentylatory, mierniki, przekaźniki, rejestratory, wskaźniki, liczniki i wyświetlacze stosowane w motoryzacji, przemyśle i rolnictwie.
SensorMILA promuje się głównie w motoryzacji ale w swojej ofercie posiada także szeroką gamę produktów stosowanych w rolnictwie.
Marka popularna wśród polskich rolników i dobrze zapadająca w pamięć zarówno pod względem precyzji pomiaru, jakości wykonania ale także estetycznym.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Elektroniczny traktometr 12V 3-pin z licznikiem motogodzin LCD i skalą 30 km/h, stosowany w ciągnikach Zetor Major 80 oraz seriach 3320–7341 z plastikową maską. Umożliwia dokładny odczyt obrotów silnika, WOM oraz rejestruje motogodziny pracy. Kolorowa tarcza ułatwia dobór optymalnych obrotów WOM (540/1000).
Specyfikacja techniczna – Typ elementu: elektroniczny traktometr / licznik motogodzin – Ilość pinów: 3 – Zasilanie: 12V – Skala prędkości: 30 km/h – Funkcje: obroty silnika, obroty WOM, motogodziny LCD – Konstrukcja: odporna na wibracje, obudowa Sensor Mila – Montaż: tablica przyrządów Zetor Major / Zetor 3320–7341
Zalety produktu (charakterystyka) – czytelne wskazania WOM 540/1000 – precyzyjne naliczanie motogodzin dzięki LCD – wysoka odporność na wstrząsy i warunki polowe – kompatybilność z instalacją 3-pin oraz 4-pin (po prawidłowym podłączeniu) – bezproblemowy montaż w standardowy otwór tablicy
Porada serwisowa Podczas montażu koniecznie sprawdź zgodność sygnałów według schematu instalacji. Nieprawidłowe podłączenie może powodować skoki wskazówki lub brak odczytu WOM. Po instalacji uruchom ciągnik i zweryfikuj stabilność wskazań.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – brak wskazań obrotów – niestabilna praca wskazówki – zanik wyświetlania motogodzin – zniekształcenie wskazań WOM
Skutki zaniedbania wymiany – brak kontroli prędkości WOM i obrotów silnika – niewłaściwe naliczanie godzin serwisowych – zwiększone zużycie paliwa – ryzyko przeciążenia osprzętu pracującego na WOM