SensorMILA to polska marka reprezentująca produkty pomiarowe i aparaturę kontrolną w szerokim tego słowa znaczeniu.
Wśród produktowych zastosowań znajdziemy sensory, czujniki, przełączniki, reduktory, silniczki, wentylatory, mierniki, przekaźniki, rejestratory, wskaźniki, liczniki i wyświetlacze stosowane w motoryzacji, przemyśle i rolnictwie.
SensorMILA promuje się głównie w motoryzacji ale w swojej ofercie posiada także szeroką gamę produktów stosowanych w rolnictwie.
Marka popularna wśród polskich rolników i dobrze zapadająca w pamięć zarówno pod względem precyzji pomiaru, jakości wykonania ale także estetycznym.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Elektroniczny traktometr 12V 3-pin przystosowany do skrzyni 30 km/h, stosowany w ciągnikach Zetor serii 5211–7711 (1993–1995), serii 3320–7340 oraz ZTS 8211–16245 po 1990 r. Mierzy obroty silnika, WOM oraz rejestruje motogodziny pracy na wyświetlaczu LCD. Tarcza posiada kolorowe strefy WOM 540/1000.
Specyfikacja techniczna – Typ elementu: elektroniczny traktometr / licznik motogodzin – Zasilanie: 12V – Ilość pinów: 3 – Skala prędkości: 30 km/h – Funkcje: obroty silnika, WOM, motogodziny LCD – Konstrukcja: odporna na drgania, obudowa Sensor Mila – Montaż: tablica wskaźników Zetor UR1 / UR2 / ZTS
ciągniki ZTS (po 1990 r.) – 8211, 8225 – 10245, 12245 – 16245
Zalety produktu (charakterystyka) – czytelna skala z kolorami WOM 540/1000 – precyzyjne naliczanie motogodzin na LCD – kompatybilność z instalacją 3-pin i 4-pin (po prawidłowym podłączeniu) – wysoka odporność na drgania i temperaturę – montaż plug & play w standardowy otwór tablicy Zetor/ZTS
Porada serwisowa Podłączając traktometr, koniecznie sprawdź schemat przewodów – szczególnie przewód sygnałowy z czujnika obrotów. Błędne podłączenie powoduje skoki wskazówki lub brak odczytu. Po montażu uruchom silnik i zweryfikuj zgodność wskazań WOM.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – brak wskazań obrotów silnika – niestabilna praca wskazówki – brak wyświetlania motogodzin – skoki wskazań WOM pod obciążeniem
Skutki zaniedbania wymiany – brak kontroli nad obrotami WOM i silnika – niewłaściwe naliczanie motogodzin serwisowych – ryzyko przeciążenia osprzętu – zwiększone zużycie paliwa i podzespołów