SensorMILA to polska marka reprezentująca produkty pomiarowe i aparaturę kontrolną w szerokim tego słowa znaczeniu.
Wśród produktowych zastosowań znajdziemy sensory, czujniki, przełączniki, reduktory, silniczki, wentylatory, mierniki, przekaźniki, rejestratory, wskaźniki, liczniki i wyświetlacze stosowane w motoryzacji, przemyśle i rolnictwie.
SensorMILA promuje się głównie w motoryzacji ale w swojej ofercie posiada także szeroką gamę produktów stosowanych w rolnictwie.
Marka popularna wśród polskich rolników i dobrze zapadająca w pamięć zarówno pod względem precyzji pomiaru, jakości wykonania ale także estetycznym.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Elektroniczny traktometr 12V 3-pin do Ursus C-385 oraz Zetor UR II, wyposażony w licznik motogodzin LCD oraz skalę prędkości 30 km/h. Wskazuje obroty silnika, obroty WOM oraz rejestruje motogodziny pracy. Kolorowa tarcza pokazuje optymalne strefy pracy WOM (540/1000).
Specyfikacja techniczna – Typ elementu: elektroniczny traktometr / licznik motogodzin – Napięcie zasilania: 12V – Ilość pinów: 3 – Skala prędkości: 30 km/h (skrzynia 30 km/h) – Funkcje: obroty silnika, obroty WOM, motogodziny (LCD) – Konstrukcja: odporna na wibracje i wilgoć, obudowa Sensor Mila – Montaż: tablica przyrządów Ursus/Zetor UR II
ciągniki Zetor UR II – 8011, 8045 – 10011, 10045 – 12011, 12045 – 16045 i modele pokrewne
Zalety produktu (charakterystyka) – precyzyjny pomiar motogodzin dzięki LCD – wyraźne kolorowe strefy WOM 540/1000 – zgodność z instalacją 3-pin oraz 4-pin (po prawidłowym podłączeniu) – solidna obudowa odporna na drgania i temperaturę – łatwy montaż w miejsce starego traktometru
Porada serwisowa Przed montażem sprawdź schemat podłączenia – błędne podpięcie masy i sygnału może powodować niewłaściwe wskazania. Po uruchomieniu silnika skontroluj stabilność wskazań obrotów oraz poprawność naliczania motogodzin.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – brak wskazań obrotów silnika – zanik podświetlenia lub LCD – niestabilne wskazania WOM – nieprawidłowe naliczanie motogodzin
Skutki zaniedbania wymiany – brak kontroli nad obrotami silnika – ryzyko przeciążenia WOM – błędne interwały serwisowe – możliwość uszkodzeń osprzętu i większego zużycia paliwa