SensorMILA to polska marka reprezentująca produkty pomiarowe i aparaturę kontrolną w szerokim tego słowa znaczeniu.
Wśród produktowych zastosowań znajdziemy sensory, czujniki, przełączniki, reduktory, silniczki, wentylatory, mierniki, przekaźniki, rejestratory, wskaźniki, liczniki i wyświetlacze stosowane w motoryzacji, przemyśle i rolnictwie.
SensorMILA promuje się głównie w motoryzacji ale w swojej ofercie posiada także szeroką gamę produktów stosowanych w rolnictwie.
Marka popularna wśród polskich rolników i dobrze zapadająca w pamięć zarówno pod względem precyzji pomiaru, jakości wykonania ale także estetycznym.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Elektroniczny traktometr 3-pin 12V z licznikiem motogodzin LCD i skalą dostosowaną do skrzyni 25 km/h. Stosowany w ciągnikach Zetor serii UR1 oraz 3320–7340. Mierzy obroty silnika, obroty WOM oraz rejestruje sumaryczne motogodziny pracy. Kolorowa tarcza ułatwia dobór ekonomicznych obrotów WOM (540/1000).
Specyfikacja techniczna – Typ elementu: elektroniczny traktometr / licznik motogodzin – Zasilanie: 12V – Ilość pinów: 3 – Skala prędkości: 25 km/h – Funkcje: obroty silnika, WOM, licznik motogodzin (LCD) – Konstrukcja: Sensor Mila, obudowa odporna na drgania i wilgoć – Montaż: tablica przyrządów Zetor UR1 / seria 3320–7340
Zalety produktu (charakterystyka) – precyzyjne wskazania obrotów WOM i silnika – czytelny wyświetlacz LCD do odczytu motogodzin – wysoka odporność na wibracje ciągników Zetor – pełna zgodność z instalacją 3-pin, możliwość zastąpienia wersji 4-pin – łatwy montaż w miejsce standardowego traktometru UR1
Porada serwisowa Przed podłączeniem sprawdź zgodność przewodów sygnałowych według schematu. Błędne podłączenie może skutkować brakiem wskazań WOM lub motogodzin. Po montażu uruchom silnik i porównaj wskazania z obrotami WOM na biegu jałowym.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – brak wskazań obrotów – niestabilna praca wskazówki – brak podświetlenia lub odczytu LCD – nieprawidłowe naliczanie motogodzin
Skutki zaniedbania wymiany – brak kontroli prędkości WOM – trudniejszy dobór ekonomicznych obrotów roboczych – błędne interwały serwisowe – możliwość przeciążenia agregatów roboczych WOM