SensorMILA to polska marka reprezentująca produkty pomiarowe i aparaturę kontrolną w szerokim tego słowa znaczeniu.
Wśród produktowych zastosowań znajdziemy sensory, czujniki, przełączniki, reduktory, silniczki, wentylatory, mierniki, przekaźniki, rejestratory, wskaźniki, liczniki i wyświetlacze stosowane w motoryzacji, przemyśle i rolnictwie.
SensorMILA promuje się głównie w motoryzacji ale w swojej ofercie posiada także szeroką gamę produktów stosowanych w rolnictwie.
Marka popularna wśród polskich rolników i dobrze zapadająca w pamięć zarówno pod względem precyzji pomiaru, jakości wykonania ale także estetycznym.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Elektroniczny traktometr 12V 3-pin z licznikiem motogodzin i tarczą skalowaną do skrzyni 25 km/h, stosowany w ciągnikach Zetor serii UR1. Mierzy obroty silnika, prędkość WOM oraz rejestruje motogodziny pracy. Wyposażony w czytelny wyświetlacz LCD oraz kolorystyczne strefy pracy WOM (540/1000).
Specyfikacja techniczna – Typ elementu: elektroniczny traktometr / licznik motogodzin – Napięcie zasilania: 12V – Wersja: 3-pin – Prędkość skrzyni: skala 25 km/h – Funkcje: obroty silnika, obroty WOM, motogodziny (LCD) – Konstrukcja: obudowa odporna na wibracje i wilgoć – Montaż: tablica przyrządów, średnica standardowa Zetor UR1
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Zetor serii UR1 – 5011, 5211, 5245 – 6011, 6211 – 7011, 7211, 7245 – 7711, 7745 – oraz modele pokrewne tej samej serii
Zalety produktu (charakterystyka) – czytelna skala z oznaczeniem stref ECONOMY WOM 540/1000 – dokładny pomiar motogodzin dzięki wbudowanemu LCD – pełna kompatybilność z instalacją Zetor UR1 – odporność na wstrząsy i zmienne temperatury – łatwy montaż w miejsce starego traktometru 3- lub 4-pin
Porada serwisowa Przy montażu zwróć uwagę na prawidłowe podłączenie przewodów sygnałowych i masy. Licznik jest kompatybilny z wersją 4-pin, ale wymaga zastosowania właściwego schematu podłączenia. Po uruchomieniu ciągnika sprawdź poprawność wskazań WOM i obrotów silnika.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – brak wskazań obrotów – nieprawidłowy odczyt motogodzin – zanik podświetlenia lub LCD – skoki wskazówki podczas pracy WOM
Skutki zaniedbania wymiany – brak kontroli nad obrotami silnika – ryzyko przeciążenia WOM – nieprawidłowe naliczanie motogodzin serwisowych – większe zużycie paliwa i osprzętu