Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Tłumik emaliowany montowany na obejmę, przeznaczony do układu wydechowego ciągników Zetor serii 3320–6340. Odpowiada za skuteczne tłumienie hałasu, prawidłowy przepływ spalin oraz odprowadzanie ich ponad kabinę. Konstrukcja na obejmę zapewnia szybki montaż, a emaliowana powierzchnia gwarantuje wysoką odporność na korozję, temperaturę i uszkodzenia mechaniczne.
Specyfikacja techniczna – Typ elementu: tłumik okrągły emaliowany na obejmę – Długość całkowita: 157 cm – Średnica montażowa: 60–62 mm – Montaż: mocowanie obejmą do rury wydechowej – Powierzchnia: emalia wysokotemperaturowa – Funkcja: tłumienie hałasu i stabilizacja przepływu spalin – Konstrukcja: jednokomorowa obudowa tłumiąca z długą rurą wylotową
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Zetor serii 3320–6340 – 3320, 3340 – 4320, 4340 – 5320, 5340, 5340 H – 6320, 6340
Zalety produktu (charakterystyka) – emaliowana powierzchnia o zwiększonej odporności na rdzę i temperaturę – szybki montaż dzięki mocowaniu na obejmę – skuteczne tłumienie hałasu dzięki wydłużonej konstrukcji 157 cm – pewne trzymanie tłumika i redukcja drgań – zgodność z fabrycznym układem wydechowym ciągników Zetor
Porada serwisowa Przed montażem sprawdź stan obejmy oraz rury wydechowej — zużycie może powodować nieszczelność i drgania. Podczas zaciskania obejmy dokręcaj śruby równomiernie, aby uniknąć deformacji rury. Po instalacji uruchom silnik i skontroluj szczelność oraz stabilność tłumika.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – zwiększony hałas z układu wydechowego – widoczne pęknięcia lub korozja na tłumiku – przedmuchy i sadza w miejscu mocowania obejmy – drgania i przesuwanie się tłumika podczas pracy
Skutki zaniedbania wymiany – ryzyko poluzowania lub odpadnięcia tłumika – nieprawidłowy przepływ spalin i wzrost temperatury układu – szybsze zużycie obejmy oraz rury wydechowej – możliwość uszkodzenia elementów znajdujących się w pobliżu układu wydechowego