Tłumik Beczka wygięty emaliowany na 2 śruby, długość 150 cm, pasuje do ciągników Zetor; 72011410, 7201-1410 Produkt krajowy

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 5.6kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: ZE30-051
  • Nr handlowy: 72011410, 7201-1410
  • Kod EAN: 5906872220223
  • Drukuj
316,00 zł 256,91 zł netto
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Opis produktu
Tłumik typu „beczka” wygięty, emaliowany, mocowany na kołnierz 2-śrubowy, stosowany w układzie wydechowym ciągników Zetor serii 3320–7745. Odpowiada za skuteczne tłumienie hałasu, stabilny przepływ spalin oraz prawidłowe odprowadzenie ich ponad kabinę. Emaliowana powierzchnia charakteryzuje się wysoką odpornością na korozję, temperaturę i uszkodzenia mechaniczne, co zwiększa żywotność elementu w pracy polowej.

Specyfikacja techniczna
– Typ elementu: tłumik „beczka” wygięty, emaliowany
– Mocowanie: kołnierz 2-śrubowy
– Średnica montażowa: 56 mm
– Długość całkowita: 150 cm
– Powierzchnia: emalia wysokotemperaturowa
– Konstrukcja: komora tłumiąca typu „beczka” z wygiętą rurą wylotową
– Funkcja: tłumienie hałasu i odprowadzanie spalin ponad kabinę

Numery katalogowe (zamienniki):
52011420, 72011410, 7201-1410

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Zetor serii 3320–7745
– 3320, 3340
– 4320, 4340
– 5211, 5245
– 5320, 5340, 5340 H
– 6211, 6245
– 6320, 6340
– 7211, 7245, 7245 H
– 7711, 7745

Zalety produktu (charakterystyka)
– skuteczna redukcja hałasu dzięki konstrukcji typu „beczka”
– odporna na temperaturę i korozję powłoka emaliowana
– stabilny przepływ spalin dzięki precyzyjnie ukształtowanemu wygięciu
– pewne mocowanie na kołnierzu 2-śrubowym
– dłuższa żywotność w porównaniu z tłumikami lakierowanymi

Porada serwisowa
Przed montażem skontroluj stan kolanka oraz płaszczyzny przylegania kołnierza. Zaleca się zastosowanie nowej uszczelki oraz śrub o tej samej klasie twardości. Po montażu uruchom silnik i sprawdź szczelność na zimno oraz przy podwyższonych obrotach. W przypadku drgań warto skontrolować stan obejmy podtrzymującej tłumik.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– nadmierny hałas i metaliczne dźwięki z układu wydechowego
– rozszczelnienie kołnierza, sadza wokół połączenia
– pęknięcia obudowy tłumika lub przerdzewienia
– drgania lub opadanie tłumika podczas pracy

Skutki zaniedbania wymiany
– przegrzewanie rury wydechowej i kolanka
– zwiększony hałas i nieprawidłowy przepływ spalin
– ryzyko urwania tłumika podczas jazdy
– uszkodzenia maski i instalacji znajdujących się w pobliżu układu wydechowego

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE