Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Emaliowany tłumik wydechu typu beczka prosty, przeznaczony do montażu na 2 haki w ciągnikach Zetor serii 3320–7745. Odpowiada za skuteczne tłumienie hałasu oraz zapewnienie prawidłowego przepływu spalin z silnika, ograniczając drgania i poprawiając komfort pracy operatora. Konstrukcja stalowa pokryta emalią zwiększa odporność na korozję i wysoką temperaturę.
Specyfikacja techniczna – Typ: tłumik wydechu, montaż na 2 haki – Średnica montażowa: 55 mm (zewnętrzna) – Długość całkowita: 1420 mm – Długość końcówki: 600 mm – Średnica wewnętrzna końcówki: 55 mm – Średnica zewnętrzna końcówki: 61 mm – Szerokość korpusu: ok. 150 mm – Powłoka: emalia odporna na temperaturę i korozję – Kształt końcówki: wygięta, kierująca spaliny ku górze
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Zetor z silnikiem Zetor 3- i 4-cylindrowym – 3320, 3340 – 4320, 4340 – 5211, 5245 – 5320, 5340, 5340 H – 6211, 6245 – 6320, 6340 – 7211, 7245, 7245 H – 7711, 7745
Zalety produktu (charakterystyka) – odporna emalia zwiększająca żywotność – solidne mocowanie na 2 haki, stabilna praca – skuteczne tłumienie hałasu silnika – wysoka odporność na temperaturę i korozję – kompatybilność wymiarowa z oryginałem Zetor
Porada serwisowa Podczas montażu sprawdź stan uszczelki rury wydechowej oraz mocowania na hakach. Nadmierny luz może powodować gwizd lub przedmuchy spalin. Po instalacji warto dociągnąć obejmy po pierwszej godzinie pracy silnika, gdy układ wydechowy osiągnie temperaturę roboczą.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wyraźne zwiększenie głośności pracy silnika – widoczne pęknięcia lub przepalenia obudowy – przedmuchy spalin na łączeniach – drgania lub stukot tłumika podczas pracy
Skutki zaniedbania wymiany – zwiększony hałas i dyskomfort operatora – ryzyko uszkodzenia kolektora i rur wydechowych – możliwość zasysania spalin do kabiny – przyspieszone korodowanie całego układu wydechowego