Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu Tarcza koła przedniego 24 cali do mostu napędowego Carraro, wzmacniana stalowa felga montażowa z otworami pod szpilki 27,6 mm i otworem centrującym 170 mm; pasuje do ciągników Zetor Proxima i Forterra
Opis produktu Tarcza koła przedniego 24" przeznaczona do ciągników Zetor wyposażonych w most napędowy Carraro. Wykonana z tłoczonej, wysokowytrzymałej stali, zapewnia stabilne mocowanie koła i przenoszenie dużych obciążeń podczas pracy polowej i transportowej. Konstrukcja dostosowana do fabrycznego układu piasty Carraro gwarantuje pełną zgodność wymiarową.
Specyfikacja techniczna – Typ elementu: tarcza koła przedniego 24" – Średnica otworu centrującego: 170 mm – Średnica zewnętrzna tarczy: 545 mm – Otwory pod szpilki piasty: 27,6 mm – Otwory do mocowania tarczy do obręczy: 17,2 mm – Materiał: stal tłoczona, wzmacniana – Zastosowanie: most napędowy Carraro
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Zetor Proxima – wszystkie wersje z mostem napędowym Carraro ciągniki Zetor Forterra – wszystkie wersje z mostem napędowym Carraro
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka wytrzymałość dzięki tłoczonej konstrukcji stalowej – idealne dopasowanie do piasty Carraro – zwiększona odporność na obciążenia udarowe i boczne – pewne i stabilne mocowanie koła – ochrona przed odkształceniami podczas pracy w trudnym terenie
Porada serwisowa Podczas montażu oczyść powierzchnię przylegania piasty i tarczy. Dokręcaj nakrętki krzyżowo, z zalecanym momentem, aby uniknąć naprężeń i późniejszego bicia koła. Regularnie kontroluj stan szpilek oraz dokręcenie po pierwszych godzinach pracy.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – bicie koła podczas jazdy – pęknięcia przy otworach na szpilki – odkształcenie tarczy po uderzeniu – trudności w centrowaniu koła na piaście
Skutki zaniedbania wymiany – utrata stabilności skrętu i trakcji – uszkodzenie szpilek oraz piasty Carraro – ryzyko obluzowania koła podczas jazdy – przyspieszone zużycie opon i elementów układu jezdnego