Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Talerzyk sprężyny zaworu stalowy, element mocujący i prowadzący sprężynę zaworową w głowicy silnika, zapewniający prawidłowe osadzenie i stabilną pracę zaworu; pasuje do Ursus C-330
Opis produktu Talerzyk sprężyny zaworu do Ursus C-330 odpowiada za stabilne osadzenie sprężyny zaworowej oraz przenoszenie sił działających podczas pracy rozrządu. Wykonany ze stali o wysokiej wytrzymałości i odporności cieplnej, zapewnia właściwą współpracę sprężyny z zaworem i gniazdem w głowicy, co przekłada się na szczelność i kulturę pracy silnika.
Specyfikacja techniczna Materiał: stal konstrukcyjna hartowana Typ: talerzyk sprężyny zaworu (górny) Montaż: na trzonku zaworu, pod zamkami sprężyny Funkcja: podparcie i prowadzenie sprężyny zaworowej Cechy: odporność na uderzenia, wysoka trwałość, stabilna geometria
Numery katalogowe: 50001140
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – pewne osadzenie sprężyny zaworu – odporność na wysokie temperatury i obciążenia – precyzyjne wykonanie zapewniające właściwe prowadzenie zaworu – wysoka trwałość materiału – pełna zgodność wymiarowa z oryginałem
Porada serwisowa Podczas wymiany talerzyków sprężyn należy sprawdzić stan zamków, prowadnic oraz trzonków zaworów. W przypadku widocznego zużycia zaleca się wymianę kompletu elementów. Po montażu warto ponownie sprawdzić luz zaworowy.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – hałas lub stukanie w głowicy – nierówna praca rozrządu – problemy z domykaniem zaworów – widoczne pęknięcia, odkształcenia lub wyrobione gniazdo – nadmierne drgania sprężyny zaworu
Skutki zaniedbania wymiany – przyspieszone zużycie sprężyn i zaworów – utrata szczelności komory spalania – zwiększone dymienie i spadek mocy – ryzyko pęknięcia zaworu i poważnego uszkodzenia silnika – konieczność kosztownego remontu głowicy