• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.135kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-115
  • Nr handlowy: 50000453
  • Kod EAN: 5906872014501
  • Drukuj
13,00 zł 10,57 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Szpilka głowicy krótka silnika, gwintowana M12x1,75/M12x1,75, odpowiedzialna za dociągnięcie i stabilne mocowanie głowicy do bloku w przedniej i tylnej części silnika; pasuje do Ursus C-330
Opis produktu
Szpilka głowicy krótka stosowana w silniku Ursus C-330 zapewnia równomierne i trwałe dociśnięcie głowicy do powierzchni bloku. Wykonana z wytrzymałej stali o wysokiej odporności na rozciąganie i temperaturę, gwarantuje pewność i szczelność połączenia nawet przy intensywnej pracy jednostki napędowej.

Specyfikacja techniczna
Gwint: M12x1,75 (obie strony)
Długość: krótka wersja szpilki głowicy
Materiał: stal wysokowytrzymała
Montaż: mocowanie głowicy do bloku silnika
Funkcja: zapewnienie szczelności komory spalania i stabilizacji głowicy
Właściwości: odporna na odkształcenia, przegrzewanie i duże siły docisku

Numery katalogowe :
50000453

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– wysoka odporność na rozciąganie i obciążenia cieplne
– precyzyjnie wykonany gwint dla pewnego montażu
– stabilne i trwałe utrzymanie głowicy
– zgodność wymiarowa z oryginalnym osadzeniem
– odporność na korozję i długotrwałą pracę pod obciążeniem

Porada serwisowa
Przed montażem oczyścić gwinty w bloku i nakrętki, a szpilkę wkręcać ręcznie, bez użycia klucza na gwincie. Należy stosować właściwy moment dokręcania nakrętek głowicy oraz wymieniać komplet szpilek, jeśli którakolwiek wykazuje ślady rozciągnięcia lub uszkodzenia.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– ubytki kompresji i nierówna praca silnika
– wycieki płynu chłodniczego spod głowicy
– poluzowanie nakrętek mocujących
– uszkodzenia lub wykruszenia gwintu
– przegrzewanie silnika wskutek nieszczelności

Skutki zaniedbania wymiany
– nieszczelność komory spalania i wzrost temperatury
– ryzyko uszkodzenia uszczelki pod głowicą
– możliwość pęknięcia głowicy
– utrata mocy i wzrost zużycia paliwa
– poważne uszkodzenia silnika wymagające kosztownego remontu

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE