Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Szpilka głowicy krótka silnika, gwintowana M12x1,75/M12x1,75, odpowiedzialna za dociągnięcie i stabilne mocowanie głowicy do bloku w przedniej i tylnej części silnika; pasuje do Ursus C-330 Opis produktu Szpilka głowicy krótka stosowana w silniku Ursus C-330 zapewnia równomierne i trwałe dociśnięcie głowicy do powierzchni bloku. Wykonana z wytrzymałej stali o wysokiej odporności na rozciąganie i temperaturę, gwarantuje pewność i szczelność połączenia nawet przy intensywnej pracy jednostki napędowej.
Specyfikacja techniczna Gwint: M12x1,75 (obie strony) Długość: krótka wersja szpilki głowicy Materiał: stal wysokowytrzymała Montaż: mocowanie głowicy do bloku silnika Funkcja: zapewnienie szczelności komory spalania i stabilizacji głowicy Właściwości: odporna na odkształcenia, przegrzewanie i duże siły docisku
Numery katalogowe : 50000453
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka odporność na rozciąganie i obciążenia cieplne – precyzyjnie wykonany gwint dla pewnego montażu – stabilne i trwałe utrzymanie głowicy – zgodność wymiarowa z oryginalnym osadzeniem – odporność na korozję i długotrwałą pracę pod obciążeniem
Porada serwisowa Przed montażem oczyścić gwinty w bloku i nakrętki, a szpilkę wkręcać ręcznie, bez użycia klucza na gwincie. Należy stosować właściwy moment dokręcania nakrętek głowicy oraz wymieniać komplet szpilek, jeśli którakolwiek wykazuje ślady rozciągnięcia lub uszkodzenia.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – ubytki kompresji i nierówna praca silnika – wycieki płynu chłodniczego spod głowicy – poluzowanie nakrętek mocujących – uszkodzenia lub wykruszenia gwintu – przegrzewanie silnika wskutek nieszczelności
Skutki zaniedbania wymiany – nieszczelność komory spalania i wzrost temperatury – ryzyko uszkodzenia uszczelki pod głowicą – możliwość pęknięcia głowicy – utrata mocy i wzrost zużycia paliwa – poważne uszkodzenia silnika wymagające kosztownego remontu